Tinggal keras lagi dengan tip-tip mudah

Tinggal keras lagi dengan tip-tip mudah

Yang lebih tua anda mendapatkan, lebih sukar adalah untuk tinggal keras lagi. Lelaki memuncak seks remaja akhir dan awal tahun, tetapi terdapat cara untuk menghidupkan kembali jam biologi dan berasa muda lagi. Tips seks lebih baik tidak sukar, rumit atau memakan masa. Jadi tiada alasan!

Exercising 1) adalah salah satu perkara terbaik yang anda boleh lakukan untuk memperbaiki kehidupan seks anda. Malah, di Harvard sekolah kesihatan awam dikaji 31.000 orang lelaki. Yang dilaksanakan mempunyai 30% lebih rendah risiko untuk mati pucuk berbanding dengan yang tidak.

2) Anda tahu gerudi–makan buah-buahan dan sayur-sayuran anda! Penggalak seks yang sebenar, cuba buah-buahan seperti beri hitam, bilberries dan elderberries. Ini adalah penuh dengan antioksidan kuat yang menyerang radikal bebas dalam saluran darah anda. Anda tidak mahu radikal bebas kerana ia membantu mengurangkan anda tahap nitrik oksida. Nitrik oksida yang baik kerana ia memperbesarkan saluran darah, yang bermakna lebih banyak darah boleh mengalir ke zakar. Dan anda tahu apa itu bererti–ereksi yang mantap!

3) Lelaki, senaman kegel benar-benar, benar-benar bekerja. Mereka menguatkan otot pelvik, yang mengawal kekuatan ereksi anda dan kuasa menembak pancutan anda. Dan amat mudah untuk dilakukan.

Jika anda menghentikan aliran air kencing apabila kencing, anda telah melakukan senaman kegel yang hanya. Itulah di mana otot-otot berada. Inilah rutin yang mudah untuk anda bermula. Bermula dengan 3 set cepat 10 kegels. Kemudian pegang kegel yang selama 5 saat dan berehat selama 5 saat. Adakah itu 10 kali. Kemudian tahan selama 30 saat dan berehat selama 30 saat. Adakah itu 3 kali. Lakukan dengan cepat 3 set 10 kegels lagi. Anda selesai untuk hari ini! Berapa lama pula yang mengambil–5 minit?

4) Sejak zaman purba, manusia telah mengambil herba semulajadi untuk ereksi keras. Herba ini termasuk akar maca, rumpai kambing horny, kulit catuaba, cnidium, dan banyak lagi. Semakin, Sains adalah sandaran apa orang dahulu kala sudah tahu–bahawa herba ini bekerja!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *