Tinggal di banyak & berdekatan fizikal anda

Tinggal di banyak & berdekatan fizikal anda

Ia adalah satu perkara untuk mengetahui banyak lagi ia adalah satu lagi perkara yang sama sekali terlibat dengan banyaknya. Orang sering merasa bahawa kesedaran dan pemikiran adalah penting tetapi Realitinya ia jarang akan membuktikan untuk menjadi cukup. Kita juga perlu terlibat dengan banyaknya!

Hendak hak banyak? Kesihatan yang melimpah, kemakmuran, kasih sayang, pertumbuhan dan sumbangan semua Bunyi seperti sesuatu yang indah untuk kebanyakan orang. Walaupun dengan hasrat itu, begitu ramai orang gagal untuk hidup dengan banyaknya dalam semua bidang kehidupan mereka. Ada sebab untuk ini; konsep mudah yang sering diabaikan.

Apabila kita telah membesar, ibu-ibu kami memberitahu kita sesuatu yang sangat serupa dan anda mungkin tidak terlalu. Ibu-bapa Mike memberitahunya, “Anda adalah yang anda hang out dengan.” Ibu bapa Nick berkata, “anda biasanya tidak membawa Kumpulan, Kumpulan biasanya membawa orang yang.” Oh, betul-betul bagaimana mereka telah. Adakah anda mendengar sesuatu yang serupa apabila anda seorang kanak-kanak? Kebenaran ini memegang jawapan untuk hidup dengan banyaknya.

Untuk banyak dalam hidup anda, memahami Apakah jenis banyak yang anda mahu. Seterusnya, mengambil inventori jujur apa yang ada di sekeliling anda dan lebih khusus lagi, siapakah sekeliling anda. Adakah orang dan perkara-perkara yang hampir dengan anda contoh bersinar itu maka tindakan?

Dalam segala hal, persekitaran kita dan yang kita menghabiskan masa dengan mempengaruhi kehidupan kita. Ini tidak pernah lebih benar daripada Bilakah kita akan berurusan dengan banyaknya. Ini mungkin berita baik untuk anda atau ini mungkin berita buruk, bergantung pada orang-orang dan benda-benda anda mengelilingi diri anda dengan. Tertanya-tanya jika anda seperti kami ketika kami mula-mula mengambil inventori, anda akan sama bagaimana untuk menukar persekitaran semasa kerana mereka tidak memihak kepada hidup dengan banyaknya.

Ia adalah masa untuk mencari orang-orang yang hidup banyak nyawa. Lihat dahulu di sekeliling anda serta-merta… ada seseorang yang sesuai dengan Rang undang-undang? Salah tidak faham walaupun, orang ini tidak perlu dalam bulatan peribadi kawan-kawan tetapi seseorang anda mungkin boleh bercakap dengan. Terus memperluaskan senarai sehingga anda menemui seseorang.

Jika tiada seorang pun dalam bidang minat anda orang maka kami sarankan anda menggunakan alat yang anda mempunyai, sebagai contoh, di Internet. Ianya amat mudah pada masa kini untuk mengakses maklumat dan orang-orang dalam talian. Internet adalah kenderaan yang untuk mencari orang yang paling sempurna, sesuai dengan keperluan anda.

OK, jadi anda menemui mereka tetapi sekarang apa yang anda lakukan? Sebelum melangkah ke hadapan, pastikan orang yang datang dari situasi yang sama di mana anda berada dalam hidup anda sekarang. Sebagai contoh, jika anda mahu untuk mengalami kesihatan yang melimpah dan kecergasan dan anda 100 paun berat badan berlebihan, anda mahu model seseorang yang pernah berada dalam situasi yang sama. Jika anda sedang mencari seseorang yang memimpin ini, anda akan mahu mencari seseorang yang telah kehilangan tutup ke atau lebih dari 100 paun dan disimpan untuk tempoh masa yang panjang.

Pada dasarnya, mencari seseorang yang telah anda berada di laluan-laluan ini. Dengan mencari seseorang yang pernah di kasut anda itu akan membantu anda berkaitan dengan mereka dan ia akan melakukan keajaiban dalam benar-benar menerima dan mengambil contoh dan nasihat mereka ke dalam hidup anda. Kini anda boleh berkesan model orang ini.

Apa anda mengelilingi diri anda dengan konsisten mempunyai kesan langsung pada anda. Jika banyak matlamat anda maka pastikan mengelilingi diri anda dengan orang, tempat-tempat dan perkara-perkara yang menggalakkan banyaknya. Lebih ramai orang yang anda bawa ke dalam hidup anda yang hidup tahap kaya yang anda inginkan, cepat anda akan mendapati ia sebagai realiti anda.

Setakat ini, kami telah berbincang tentang menambah orang ke bulatan pengaruh tetapi apa tentang orang-orang yang sudah tiada?

Jika rakan-rakan anda yang tinggal di “kekurangan” dan “kekurangan” anda tidak perlu potong semua hidup anda tetapi anda perlu membuat beberapa perubahan. Pertama, menghadkan masa mereka akan berkhidmat kepada anda baik. Sebaliknya, menghabiskan masa dengan rakan-rakan yang banyak atau syarikat-syarikat bersekutu. Kedua, apabila anda berada dengan rakan-rakan anda yang datang dari kekurangan dan kekurangan, berhati-hati dan menjaga fikiran anda. Berhati-hati dari apa yang mereka katakan. Secara automatik tidak menerima pemikiran mereka sebagai kebenaran. Cabaran mereka dalam fikiran anda sendiri dan seterusnya meminta rakan Memperkasa pendapat mereka. Anda akan mendapati kedua-dua kumpulan ini mempunyai pendapat yang sangat berbeza. Semua orang berhak kepada pendapat mereka sendiri, jadi apabila rakan Memperkasa dis menyuarakan pendapat, mengakui perspektif mereka dan memilih untuk tinggal di Padang sendiri.

Tinggal dengan contoh kesihatan dan kecergasan fizikal… kek, ais krim, minuman, makanan ringan dan sebagainya akan muncul dalam hidup anda. Ia tidak bermakna mengambil anda tidak pernah bahagian. Anda diberi kuasa untuk membuat keputusan tentang apa yang bekerja untuk anda. Mempunyai rasa atau tidak mempunyai apa-apa pada semua. Anda pilih.

Membuat keputusan bagaimana hendak menangani godaan ini. Mengelilingi diri anda dengan orang-orang yang hendak model dan mewujudkan persekitaran yang menyokong anda. Jika anda tahu anda akan berada dalam situasi negatif atau menggoda, meneguhkan keputusan anda untuk hidup dengan banyaknya supaya anda boleh pergi ke dalam keadaan kukuh, membawa orang-orang yang menyokong dan memperkasa dengan anda, dan/atau merancang alternatif kepada situasi anda mendapati diri anda yang tidak Memperkasakan.

Anda yang anda hang out dengan… sama ada yang membuatkan anda gembira atau sedih, itulah kebenaran. Gunakan itu untuk keuntungan anda dalam mewujudkan banyak.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *