Tidak kelihatan untuk melambatkan dan berehat?

Tidak kelihatan untuk melambatkan dan berehat?

Segala-galanya dalam hidup seolah-olah lebih cepat berlaku hari ini, ia seolah-olah; atau mungkin saya hanya mendapat lebih tua. Saya selalu ingat nenek saya memberitahu kita untuk melambatkan dan orang dewasa yang lain secara amnya mencadangkan bahawa “kesabaran adalah nilai murni”. Perkara berlaku begitu dengan serta-merta pada hari ini dan umur dan ini boleh menjadi baik dan buruk. Ia sememangnya tidak baik apabila penyakit dan penyakit boleh mencari jalan dari satu bahagian dunia yang lain dalam perkara satu daripada minit hanya.

Kita hidup dalam masyarakat di mana cukup banyak apa pun boleh berlaku serta-merta. Dan kerana ia boleh dilakukan, ia menggalakkan kita untuk bergerak dan berfikir dan bekerja pada peningkatan kadar juga. Ia kelihatan bahawa ramai di antara kita tidak tahu bagaimana untuk berhenti. Kita hanya perlu berterusan dan berterusan, sehingga sesuatu yang dikunci. Apabila anda melakukan terlalu banyak, terlalu cepat dan terlalu lama ia tidak dapat dielakkan bahawa sesuatu memang snap. Biasanya kami diberitahu oleh gejala fizikal satu jenis atau lain.

Penyakit dan penyakit yang sering hanya mencerminkan kebiasaan tingkah laku dan corak pemikiran kami. Penyakit perkataan ini berasal daripada gabungan “dis” dan “mudah”; Ia adalah badan anda memberitahu anda bahawa anda tidak selesa dengan apa yang anda lakukan. Sangat disayangkan bahawa beberapa orang yang benar-benar mengenali pautan ini; Jika mereka lakukan, mereka dapat belajar untuk mendengar kepada badan-badan mereka dan menyesuaikan diri mereka sikap dan tingkah laku untuk menggalakkan tahap kesihatan dan kesejahteraan yang lebih.

Hakikatnya adalah bahawa cara otak kita bekerja tidak menggalakkan jawapan terbaik untuk tekanan. Apabila tertekan dan tekanan, kita cenderung hanya pada terus melakukan perkara yang sama; Ia akan menjadi jauh lebih baik, tentu saja, untuk mengiktiraf bahawa kursus yang alternatif tindakan akan menjadi satu cara yang lebih berfaedah untuk menangani tekanan. Saya saya mengingatkan frasa “terhantuk kepala anda di dinding batu-bata”. Otak manusia memang seolah-olah bertindak balas terhadap tekanan dengan cara ini tidak sesuai. Jika apa yang anda lakukan tidak bekerja untuk anda, maka anda perlu untuk membuat beberapa perubahan, dan tidak Simpan terhantuk kepala anda di dinding batu-bata.

Apabila kita mendapat menekankan atau di bawah tekanan yang lebih logik kawasan Korteks otak boleh hampir dipintas meninggalkan kami dengan apa yang mungkin walaupun jumlah yang dapat berfikir lurus yang lengkap. Ini adalah mengapa ia adalah penting untuk belajar untuk berhenti, berhenti seketika untuk seketika, dan biarkan diri anda untuk mengambil langkah kembali dan berehat. Sehingga anda berbuat begini anda tidak akan dapat berfikir dengan jelas atau membuat keputusan yang baik; dan jika anda terus lakukan apa yang anda lakukan anda akan terus mendapatkan apa yang anda telah mendapat.

Jutawan Soalnya ialah bagaimana boleh anda berhenti dan mengambil langkah kembali? Jawapannya ialah tidak hypnosis diri. Hypnosis adalah keadaan semula jadi yang merehatkan. Ia adalah keadaan antara tidur dan bangun. Anda boleh belajar menggunakan hypnosis dengan bantuan hypnosis download. Sekali anda telah belajar bagaimana untuk berhenti dan berehat dengan hypnosis maka anda berada dalam kedudukan untuk berfikir dengan jelas dan rasional tentang keadaan anda.

Mahatma Ghandi membuat komen bahawa “ada lebih untuk hidup daripada meningkatkan kelajuan yang”. Jika perkara-perkara yang seolah-olah bergerak terlalu cepat untuk anda atau jika anda tidak akan menikmati kehidupan atau jika anda mengalami “dis-ease” merupakan tempat yang hebat untuk memulakan proses perubahan adalah untuk tubuh dan minda anda ke tempat lain dan pemulihan – yang anda akan dapati di negeri hypnosis.

Roseanna Leaton, pakar dalam hypnosis muat turun bagi Kesihatan, kesejahteraan dan kejayaan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *