Strategi tidur yang bekerja

Strategi tidur yang bekerja

Ada kalanya dalam kehidupan setiap ibu bapa apabila tidur kurang menjadi masalah dan ia cukup banyak diterima bahawa bagi enam bulan pertama atau lebih, ia akan menjadi satu cara hidup.

Tetapi, bayi dan mensasarkan perlu tidur dan anda mungkin akan terkejut berapa banyak! Masalah yang paling biasa adalah apabila mereka tidak dapat menjelaskan diri untuk tidur (mungkin ia mengambil masa jam untuk hanyut keluar atau mereka hanya boleh tidur jika anda sedang mendukung mereka, atau jika mereka berada di katil anda), atau apabila mereka tidak dapat tidur sepanjang malam tanpa bangun.

Tetapi harus diingat bahawa tingkah laku anda mempengaruhi tindakan kanak-kanak anda dan anda pegang kunci untuk memperbaiki tingkah laku tidur anda hanya perlu belajar bagaimana untuk menggunakannya. Ia mungkin mengambil sedikit masa; Saya sering terkejut berapa cepat masalah boleh pulih, tetapi jangan bimbang jika ia tidak berlaku dalam seminggu. Konsisten dan anda akan berjaya.

Teknik-teknik tidur yang selamat & berjaya

Cuba swaddling

Bayi yang muda sering bangun sendiri oleh flinging lengan dan kaki tentang mereka, dan swaddling mereka yang ketat cukup supaya mereka selesa tetapi tidak boleh menggerakkan anggota badan mereka terlalu banyak boleh membantu menghalang bangun malam.

Meletakkan selimut persegi supaya sudut mata ke atas. Lipat sudut ke bawah dan meletakkan bayi anda jadi kepalanya sedang berehat di tepi atas selimut yang dipegangnya. Membawa salah satu daripada sudut-sudut bahagian atas badannya dan melipatkan di bawah, kemudian Lipat di sudut bawah ke atas kaki dan kaki beliau dan kemudian Balut bahagian lain selimut yang lebih ketat, meninggalkan bilik beliau untuk menjadi selesa.

Kaedah eau de mumia

Bau anda boleh membantu bayi anda berehat ke dalam tidur. Meletakkan sesuatu seperti untuk kemeja-t lama berhampiran (tetapi tidak benar-benar di) katil boleh membantu drift beliau mati semasa anda berada di bilik lain.

Pengeluaran secara beransur-ansur

Ini adalah satu teknik yang benar-benar berkesan untuk mendapatkan bayi atau kanak-kanak untuk menyelesaikan dirinya untuk tidur anda lebih tua. Ia adalah sangat berguna untuk mensasarkan yang tidak digunakan untuk tidur di katil mereka sendiri, atau yang perlu dari segi fizikal akan tutup untuk mendapatkan tidur.

Setiap malam, melipatkan dia katil atau katil bayi, beliau sendiri mengatakan selamat night, tetapi kemudian di dalam bilik. Ini tidak bermakna anda terus bercakap, menyentuh atau bermain dengan dia, anda hanya menyediakan kehadiran yang hantar. Jangan membuat hubungan mata.

Seperti hari-hari terus, secara beransur-ansur pindah lagi dari anak anda, sehingga anda boleh bergerak dari katil dan kanan dari dalam Bilik sama sekali.

Pulangan yang cepat

Ini adalah pendekatan ‘cinta sukar’ untuk mensasarkan tetapi kerja-kerja yang baik apabila terdapat kronik tidur masalah, terutamanya apabila ia melibatkan pencerobohan atau tantrums. Ia adalah bersamaan ‘time out’ waktu malam, dan anda perlu benar-benar, benar-benar kuat dan jelas tentang apa yang akan berlaku. Ia adalah sukar untuk melaksanakan, tetapi ia adalah berbaloi. Anda boleh mula menggunakan kaedah pengeluaran secara beransur-ansur jika itulah lebih mudah.

Teknik kembali pesat bermakna anda melipatkan anak kecil anda ke katil dia, bertukar lampu, mengatakan selamat night dan meninggalkan bilik itu. Jika dia mendapat dari katil, mengambil mereka kembali perlahan-lahan dan serta-merta, tanpa bercakap dan tanpa kehilangan baran anda (yang amat sukar apabila ia adalah masa 20 malam). Ulangi proses ini dengan segera dan Corporate seberapa kerap yang diperlukan, sehingga beliau akhirnya jatuh tidur.

Ia boleh meletihkan, jadi di mana yang mungkin, cuba daftarkan bantuan rakan dan bertukar-tukar syif, tapi pastikan anda berada dalam perjanjian yang lengkap tentang apa yang perlu dilakukan, untuk mengelakkan penghantaran mesej yang keliru untuk si manja anda.

Insentif, pujian dan ganjaran

Walau bagaimanapun anda memutuskan untuk menangani masalah anak anda tidur, tawar-menawar beberapa mungkin perlu di peringkat awal. Mengapa untuk berunding perjanjian yang menjanjikan melayan keesokan harinya, tetapi tidak membuat satu tabiat itu. Jika anak anda telah memenuhi matlamat anda menetapkan, sama ada yang tidur sepanjang malam atau tinggal di katil sendiri, mewah dia dengan pujian. Kemudian menetapkan matlamat baru dan ini membantu beliau dalam borang pautan antara yang baik, dan berada dalam buku baik anda.

Pelekat jarang gagal sebagai cara menunjukkan kanak-kanak yang bagaimana yang mereka sedang lakukan. Jika anak anda sudah cukup untuk memahami konsep dongeng waktu malam, kemudian beritahu dia bahawa dongeng yang akan menunggu untuk melihat bagaimana dia pergi untuk tidur, dan dongeng yang akan Tambah pelekat untuk Carta beliau.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *