Senaman Squeeze zakar untuk membuat lilitan zakar yang lebih besar

Senaman Squeeze zakar untuk membuat lilitan zakar yang lebih besar

Adakah anda tahu bahawa ukur lilit zakar bertambah penting biasanya lebih untuk kepuasan seks seorang wanita berbanding zakar yang bertambah panjang? Ini adalah kerana 90% daripada hujung saraf dalam faraj berada dalam jarak 2 inci pertama pintu masuk. Jika anda boleh ukur lilit zakar anda lebih besar, ia benar-benar boleh meningkatkan prestasi seksual anda.

Jadi bagaimana anda boleh mendapatkan tambahan ukur lilit? Tiada pil, ramuan atau losyen di pasaran akan membuat apa-apa perbezaan – selain dari dompet anda. Tetapi, senaman pembesaran zakar, jika dijalankan dengan betul dan konsisten, benar-benar boleh membuat perbezaan yang besar. Senaman adalah untuk meningkatkan panjang zakar, dan lain-lain untuk meningkatkan ukur lilit zakar. Langkah terbaik untuk meningkatkan ukur lilit zakar ini squeeze zakar.

Bagaimana untuk melakukan Squeeze zakar

Senaman ini adalah paling berkesan apabila anda mempunyai pendirian yang penuh.

Rebutlah zakar anda di pangkalan – dekat dengan badan anda mungkin – dengan ibu jari dan jari telunjuk anda. Picit ketat dan anda akan merasakan darah yang melonjak di dalamnya. Memegang jawatan ini selama kira-kira 30 saat. Urat-urat di zakar anda harus menjadi buncit.

Kemudian benar-benar melepaskan genggaman anda dan goncang anda zakar untuk beberapa saat. Ia berkemungkinan bahawa darah akan meninggalkan zakar anda, dan anda akan menjadi lembik lagi. Membuat zakar anda sepenuhnya mendirikan semula, dan ulangi senaman ini. Adakah ini 3 ke 4 kali.

Ia adalah mungkin untuk melakukan senaman ini tanpa pendirian yang penuh, tetapi ia akan menjadi kurang berkesan, kerana tiada tekanan kurang membina.

Untuk membuat senaman ini lebih berkesan, jika anda kontrak otot PC anda seperti yang anda lakukan squeeze, ia akan meningkatkan tekanan darah pada zakar.

Ia adalah penting untuk tidak keterlaluan ini menjalankan, kerana terlalu banyak tekanan boleh membawa kepada pecah kapilari – anda akan tahu anda telah pecah kapilari yang sedikit jika anda melihat tompok-tompok merah yang kecil muncul pada zakar anda. Beberapa pecah kapilari adalah tidak merbahaya, kerana mereka akan membaiki diri dengan cepat, tetapi ia adalah tanda bahawa anda perlu memudahkan keluar hanya sedikit.

Dilakukan dengan betul, anda akan melihat hasil yang nyata dari memerah dalam tempoh hanya beberapa minggu.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *