Segala-galanya yang anda perlu tahu tentang cincin lidah

Segala-galanya yang anda perlu tahu tentang cincin lidah

Bertindik adalah satu cara yang semakin popular bagi individu untuk membezakan diri mereka antara satu sama lain. Kerana masa telah maju, Bertindik telah berkembang dari telinga tradisional yang menindik untuk Bertindik melampau yang lebih banyak, seperti cincin lidah atau bertindik.

Bertindik lidah mula-mula menjadi popular pada 1980-an apabila adanya berkualiti tinggi, pembedahan lidah keluli cincin dan lain-lain jenis perhiasan badan adalah sedia buat pertama kalinya. “Cabaran” adalah profesional pertama yang menindik Gunting dalam cincin AS dan lidah yang pertama daripada banyak Bertindik yang popular dan melampau muncul dari pemilik. Wad Jim, mendapati daripada cabaran ini dikenali untuk mempromosikan menindik ini sepanjang tempoh kerjaya beliau.

Berbeza dengan barang kemas paling popular, lidah akan dicucuk dengan barang kemas lurus barbell dan bukannya cincin tradisional pusingan atau melengkung. Walau bagaimanapun, istilah lidah cincin, dari masa ke masa, menjadi istilah slanga yang digunakan oleh ramai untuk menggambarkan yang menindik. Kerana populariti Bertindik lidah semakin berkembang, begitu juga pelbagai cincin lidah yang disediakan untuk individu yang mempunyai apa-apa Bertindik. Pada asalnya hanya logam bola, hiasan hujung lidah cincin sudah berkembang kepada segala-galanya dari bebola akrilik Reka-bentuk plastik yang lembut. Manik rata padanan warna semulajadi lidah dan manik “tidak hadir” telah menjadi popular sebagai individu yang mempunyai lidah Bertindik masukkan di tempat kerja. Mereka yang ingin menunjuk-nunjuk menindik mereka boleh memilih dari manik yang berwarna terang, manik logam yang mudah, yang bercahaya di manik gelap-kemungkinan-kemungkinan yang tidak berkesudahan.

Walaupun lidah cincin bergaya dan popular, penjagaan khas yang perlu diambil untuk memastikan bahawa mereka selesai dengan betul untuk mengelakkan masalah kesihatan oral. Penempatan tradisional dan betul cincin lidah adalah di Pusat lidah, berhampiran dengan Pusat mulut. Cincin lidah harus angled ke belakang sedikit kurus dari gigi agar bercakap dan makan lebih mudah. Kerosakan pada gigi dan enamel gigi adalah minimum apabila menindik yang mempunyai penempatan yang sesuai. Selain dari sedikit kesan yang pada cara seseorang bercakap untuk beberapa hari pertama, terdapat hanya sebuah sangat sedikit peluang untuk mana-mana gigi, gusi atau tisu yang rosak disebabkan oleh cincin lidah.

Bertindik adalah cara yang baik, sementara bagi seseorang individu untuk menyatakan diri mereka dalam dunia di mana tempat-tempat yang lebih dan lebih nilai pada seseorang individu dan tidak “pengikut”. Dengan penjagaan yang betul dan penyelidikan, menindik lidah boleh menjadi satu cara untuk seseorang individu untuk mencapai matlamat ini.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *