Rasa tersangkut? Bomoh satu panduan untuk bergerak ke hadapan dalam hidup anda

Rasa tersangkut? Bomoh satu panduan untuk bergerak ke hadapan dalam hidup anda

Menurut ajaran Shamanic, badan anda adalah Kompas yang. Mendengar panduan badan anda akan memberikan anda maklumat yang anda perlukan untuk membuat pilihan yang betul. Pernahkah anda ditanya seseorang bagaimana mereka tahu ia adalah masa untuk menukar pekerjaan kanak-kanak, berkahwin, membeli sesuatu, Makan, tidur dan sebagainya? Mereka akan sentiasa menjawab dengan tanda-tanda badan, iaitu, “ia merasakan seperti masa yang tepat, saya hanya tahu, saya jadi lebih kerja lama saya” dan sebagainya.
Bomoh menggunakan badan mereka untuk membezakan dengan cara yang betul untuk bergerak ke hadapan sejak awal masa kerana pilihan kita sentiasa ditemani oleh maklum balas fizikal. Tubuh adalah sistem anda berhubung. Isyarat-isyarat ini adalah bagaimana anda boleh tahu apakah langkah seterusnya yang terbaik anda. Sentiasa.
Jika anda berasa unmotivated atau terlekat, mendengar maklum balas badan anda adalah satu seni yang mudah untuk membangunkan. Ia hanya meminta anda untuk melihat perkara-perkara yang biasanya anda memecat. Selepas anda perhatikan isyarat-isyarat yang anda berikan beberapa minit tumpuan, ini dipanggil amplifying, sehingga anda mendapat mesej mereka. Berikut adalah langkah-langkah mudah yang sepuluh untuk berbuat demikian.
Jika anda mempunyai soalan
1. Berjalan kaki melalui rumah anda dan mendapat tempat di mana anda berasa paling selesa-bomoh dipanggil ini tempat mereka kuasa
2. Duduk, berdiri atau berbaring – apa pun terasa baik dalam ruang yang
3. Fikirkan tentang soalan anda
4. Berpura bahawa soalan mempunyai satu bentuk atau bentuk, ia mungkin belon yang mangkuk bubur, trak, raksasa yang… apa-apa
5. Kemudian, Makan objek itu atau berbohong padanya dan ia menyerap – lakukan apa-apa yang membantu anda bayangkan bahawa objek dalam diri anda.
6. Apabila objek dalam diri anda, perhatikan di mana ia duduk dalam badan anda. Tiba-tiba anda mungkin sangat menyedari kneck anda, anda mungkin berasa lebih sejuk, anda mungkin mempunyai gatal yang terakhir untuk siku dan lain-lain. *
7. Meminta bahagian apa yang ia ingin lakukan dan biarkan bahagian melakukannya. Ia mencalar goncang, wriggle, flap, bengkok, luluskan dan lain-lain sehingga ia anda merasa seperti anda tidak mahu melakukannya lagi, iaitu sehingga ia seolah-olah selesai.
8. Semasa anda melakukan gerakan ini notis maklumat apa datang ke fikiran.
9. Biarkan proses menyelesaikan dan tanya diri anda apa yang anda tahu sekarang bahawa anda tidak ketahui.
10. Ulangi proses ini untuk bekerja melalui apa-apa isu atau mencari apa-apa panduan yang anda perlukan.

Berikut adalah contoh. Kerja saya sekarang adalah membosankan saya, ia membuatkan saya berasa letih dan saya sedang bergelut untuk menunjukkan setiap pagi – saya yakin saya tidak akan mampu untuk melakukannya sangat banyak lagi! Saya mempunyai pekerjaan temuduga minggu lepas tetapi saya tidak tahu jika saya lebih baik untuk tinggal meletakkan atau mengambil risiko yang tempat baru yang lebih sesuai untuk saya.
Saya pergi ke tempat saya yang terbaik, yang di ruang tamu saya, di sofa, di hujung di mana selimut yang dipegangnya sebenarnya yang kucing curls terakhir. Saya jenis curl tiada dan berehat. Sebenarnya, saya Tutup mata saya dan tersenyum sedikit, tidak pasti mengapa, dan ia merasakan tenang dan riang. Saya bertanya pada diri sendiri soalan sama ada untuk kekal dengan tugas lama atau pergi untuk yang baru dan saya bayangkan saya dapat melihat soalan sebagai kiub rubix. Saya makan rubix cube dan perut saya mula gurgle. Saya mula membuat bunyi gurgling dan saya rub perut saya dalam bulatan, ia aches sedikit dan saya berasa bimbang. Kerana saya terus rub saya melihat kiub rubix yang semakin kecil, seperti saya sedang mencerna dan saya berasa sedikit gembira – perut saya tidak growling banyak! Saya terus menggosok perut saya dan sebagai cube mendapat kecil saya sedar saya takut semua diketahui tentang pekerjaan baru. Saya tinggal di tempat saya di sofa selama beberapa minit dan rasa diri saya tersenyum dan santai. Saya suka idea kerja baru dan cabaran baru dan saya tidak berasa apa-apa lampiran kepada pekerjaan semasa saya. Saya tidak mahu mengulangi proses ini kerana saya rasa benar-benar jelas tentang apa yang saya mahu. Jika saya tidak merasa jelas atau jika saya akan bingung esok saya akan melakukannya lagi dan lihat apa maklum balas badan saya memberi saya. Untuk sekarang, saya akan kembali untuk hari biasa saya berasa lebih menetap.

Seperti yang kita dengar lebih tubuh kami menyelaraskan dengan Kompas kita sendiri. Langkah-langkah yang sepuluh ini adalah cara yang baik untuk beralih perhatian kepada panduan anda sendiri, badan anda, dan menggunakan maklumat itu untuk maju ke hadapan. Bomoh itu mengajar kita belajar bagaimana untuk mendengar dan mempercayai isyarat badan yang kami paling Suci dan penting menawarkan ourself dan masyarakat kita. Apabila kita berasa terlekat memulihkannya kami penuh dengan maklum balas, kebijaksanaan dan wawasan, menggunakan maklumbalas yang kami dengar kami saluran badan dan diikuti di mana ia membawa.

* Jika anda mendapat kepala dengan cara dengan “Aku tidak tahu” atau “Saya tidak rasa apa-apa” bayangkan anda boleh dan bayangkan di mana ia duduk dalam badan anda. Imaginasi adalah alat yang mendalam berguna dalam melatih minda untuk ingat dan notis seluruh badan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *