Quinoa & Sarapan Pagi telur

Quinoa & Sarapan Pagi telur

Saya berada di Honolulu bunga yang terakhir bagi kerja. Sudah pasti tidak cara saya membayangkan saya akan melawat Hawai’i buat pertama kalinya, tetapi saya rasa pengemis tidak boleh choosers. Semua yang saya lakukan sepanjang Lawatan itu adalah bangun, memukul gimnasium dan menuju ke Dewan Persidangan. Semasa anda sedang dalam perjalanan untuk kerja, ia boleh menjadi amat sukar untuk makan dengan baik. Anda akan terhad kepada Menu di restoran-restoran, dan kadang-kadang ia kelihatan lebih mudah untuk merebut burger yang pantas sambil berjalan dari satu tempat yang lain. Saya belajar sementara yang memulakan hari dengan Sarapan Pagi yang baik adalah penting untuk menjaga saya kelaparan dalam semakan sepanjang hari dan menggalakkan saya pilihan diet sihat.

Sarapan Pagi merupakan hidangan yang terpenting sahaja. Apabila kita bangun, kita perlu menjana badan kita untuk hari yang bakal dihadapi. Kajian telah menunjukkan orang-orang yang makan sarapan yang sihat makan kurang sepanjang hari yang menggalakkan kehilangan berat badan. Sarapan Pagi yang tinggi protein, serat dan karbohidrat yang sihat akan menggalakkan rasa kepuasan yang lebih lama daripada pagi semangkuk bijirin yang rangup, dicampur gula. Seperti mana-mana keputusan yang sihat, ia adalah tentang pilihan.

Restoran di Hotel yang aku tinggal di di Honolulu telah sarapan yang menarik pada menu. Ia adalah kukus beras, daging lembu tanah dan telur 2. Saya benar-benar menikmati sarapan pagi, tetapi ia adalah terlalu banyak. Bukan lagi salah jenis beras untuk membantu saya sepanjang hari.

Baru-baru saya telah telah makan telur untuk Sarapan Pagi sedikit lebih kerap. Saya menggunakan produk-produk seperti pemukul telur untuk telur scrambled dan omelets, tetapi saya telah telah menjadi bosan mempunyai hanya telur saya. Beberapa eggs lebih mudah dengan sisi yang sesuatu yang membosankan mendapat selepas sebulan. Begitu pula scrambled telur dan omelets. Itulah sebabnya mengapa saya terpaksa cuba idea saya punya cara untuk menukar Sarapan Pagi yang saya dinikmati di Honolulu apabila saya berfikir itu. Saya telah menggunakan quinoa menggantikan beras dalam banyak resipi dan digambarkan bahawa quinoa substituting dalam resipi ini akan twist yang baik.

Jika anda belum mendengar quinoa sebelum, anda tidak keseorangan. Ia adalah mungkin yang paling berkhasiat daripada bijirin yang sedang tinggi fiber, baik sumber zat besi dan semua lapan asid amino. Quinoa (disebut hasrina-Wa) pada asalnya ditemui di Amerika Selatan dan stabil daripada diet Inca purba. Bijirin berperisa pedas ini adalah mudah untuk menyediakan dan serba boleh untuk digunakan secara bersendirian atau dalam resipi sebagai pengganti untuk bijirin lain.

Saya telah menyediakan quinoa dalam banyak resipi di masa lepas yang termasuk mencampurkan ia dengan beberapa dihancurkan badam dan sentuhan tulen maple sirap dan buah-buahan. Saya juga membuat Resipi Sarapan Pagi telur mudah ini yang akan mengisi anda up dan anda pergi pada waktu pagi.

Bahan-bahan
• ¼ cawan quinoa dimasak
• 2 biji telur bersaiz besar
• Sosej ayam (pilihan-saya gunakan Alfresco negara sosej ayam gaya dengan pembayang bijaksana dan tumbuhan)

1. Masak quinoa oleh arah pada pakej
2. Masak sosej satu link dalam kuali dengan api dan potong menjadi kepingan halus yang menyerupai daging lembu tanah
3. Dalam kuali dengan api yang menyediakan 2 telur besar (saya masak saya lebih mudah)

Ini adalah resipi yang mudah untuk menyiapkan pagi. Saya biasanya masak cawan quinoa dan menyimpannya di dalam peti sejuk melalui minggu dan mengambil apa yang saya perlukan. Saya dikira kalori dan beberapa fakta lain pemakanan dari label bahan-bahan yang saya gunakan dan termasuk sosej ayam. Anda boleh kurangkan kalori 60 jika anda pergi tanpa ia.
• Kalori – 370
• Lemak – 10.5 g
Wahai lemak tepu – 2.5 g
• Karbohidrat-32 g
o Fiber – 3 g
o gula – 0 g
• Protein-26 g

Saya berharap anda menikmati sentuhan ini mudah di Hawaii Sarapan Pagi yang saya dapati seluruh Honolulu. Ia benar-benar diisi saya dan saya pergi pada waktu pagi.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *