Perbualan Hypnosis – meletakkan orang-orang di bawah kawalan anda dan menjadikan mereka taat kepada arahan anda

Perbualan Hypnosis – meletakkan orang-orang di bawah kawalan anda dan menjadikan mereka taat kepada arahan anda

Hypnosis perbualan adalah satu seni yang mengambil masa satu set kemahiran tertentu untuk menguasai. Kemahiran ini adalah agak boleh dicapai apabila arahan yang betul dan kajian hypnosis telah memberi tumpuan.

Hypnosis perbualan adalah amalan menggalakkan hipnosis trances melalui fokus kemahiran yang dipelajari dalam bahasa, pertuturan dan cadangan. Objektif utama adalah untuk memujuk yang berkhayal untuk mencapai hasil yang bermotivasi atau mencapai suatu maksud tertentu; Contohnya meringankan kesakitan emosi, meningkatkan kesihatan dan menjalani kehidupan yang bahagia.

Kemahiran yang diperlukan tempahan anda sebagai hypnotist yang dikehendaki Sarjana satu isyarat pengiktirafan sistem, membangunkan hubungan dengan anda subjek luar hubungan, belajar asas-asas bahasa hipnosis dan Bahasa maju hipnosis, membangunkan strategi kuasa, mengenali emosi mencetuskan, memusnahkan rintangan serta menjadi mahir dalam induksi perbualan, perbualan berkhayal Formula dan maju rangka kawalan.

Semua kemahiran ini akan membantu anda mencapai tahap tertinggi kejayaan hypnosis perbualan dan mencapai kehidupan yang lebih baik untuk anda serta mata pelajaran untuk diri sendiri.

Isyarat pengiktirafan sistem adalah asas dalam latihan hypnosis dari mana anda akan mula melihat apabila subjek yang sedang memasuki hayalan. Kemahiran ini akan Pembantu anda membuka deria anda untuk tanda-tanda yang diberikan oleh subjek anda apabila menjadi hypnotized.

Isyarat pengiktirafan akan menjimatkan masa anda yang anda akan dapat dengan cepat keldai apabila subjek anda sedang berkhayal dan bukannya menggunakan masa tidak perlu anda bercakap subjek ke hypnosis. Anda akan belajar untuk melihat, mendengar dan merasa apabila orang akan menjawab kepada anda hypnotically.

Kemahiran ini juga akan membolehkan anda untuk melihat mereka di sekeliling anda bergerak masuk dan keluar dari trances yang hipnosis yang dihasilkan setiap hari oleh persekitaran mereka. Sistem pengiktirafan isyarat adalah penting untuk menguasai dan terus belajar kerana ia adalah satu kemahiran asas teras yang akan anda gunakan sepanjang kajian dan amalan tidak hypnosis anda.

Setiap hari kami membangunkan hubungan baik dengan orang, kawan-kawan, keluarga dan orang yang tidak dikenali. Dalam perbualan hypnosis, ianya penting untuk belajar untuk melepasi kekangan biasa hubungan biasa dan membangunkan hubungan yang lebih mendalam dengan subjek anda.

Dalam tidak hypnosis anda dan subjek anda akan membangunkan satu hubungan intim yang membolehkan anda sebagai hypnotist di dalam minda subjek anda, untuk memahami dan seterusnya mengawal fikiran tertentu melalui cadangan dan Bahasa.

Untuk mencapai ini anda mesti melampaui hubungan dan merangkumi sambungan yang kuat yang membolehkan subjek anda kebebasan tidak sedarkan diri untuk melakukan sesuatu hanya kerana ia menggembirakan mereka untuk anda.

Ini boleh dianggap perhubungan yang tidak normal atau skewed kerana subjek yang membolehkan anda ke dalam dunia mereka dan akan mengikuti jejak anda melalui perbualan, Bahasa dan cadangan yang anda berikan kepada mereka. Ini adalah sambungan yang sangat kuat dan unik.

Hypnosis perbualan ialah hanya, seni ke bahasa yang anda sebagai hypnotist yang perlu untuk menguasai. Sebahagian daripada kemahiran ini ditemui di hipnosis Bahasa asas dan lanjutan Bahasa hipnosis. Ide utama adalah bahawa perbualan hypnosis dicapai menerusi bahasa.

Anda perlu belajar bagaimana untuk membentuk perbualan anda mempunyai dengan subjek anda dengan cara yang menjadikan kata-kata yang anda bercakap sendiri hipnosis, menyebabkan fikiran subjek untuk menolak ke dalam keadaan hipnosis yang memberi maklumbalas kepada anda cara hipnosis. Kemahiran ini perlu mendapatkan tumpuan kuat dari anda sebagai anda teknik hypnosis induk.

Dalam bahasa yang anda gunakan untuk hypnosis anda juga mahu membangunkan strategi kuasa anda. Strategi kuasa adalah taktik yang diperlukan untuk menjadi hypnotist yang berjaya.

Ia membolehkan anda untuk cadangan frasa dengan cara yang fikiran sedar subjek anda bertindak, tanpa kemahiran ini anda tidak akan dapat mencapai matlamat anda sebagai seorang hypnotist.

Strategi kuasa memberikan subjek anda akan dan ingin melaksanakan cadangan-cadangan hipnosis anda, jika anda tidak pihak berkuasa dalam mereka berkhayal subjek tidak akan mendengar cadangan anda. Kemahiran ini adalah penting kerana ia akan menjadi sebahagian besar teka-teki yang Ajudan akan kejayaan anda sebagai seorang hypnotist dan membolehkan anda untuk mencapai matlamat anda dalam hypnotism.

Pencetus emosi adalah cara untuk mata pelajaran tidak sedarkan diri jawapan anda, apabila anda belajar untuk mengawal pencetus emosi anda akan mempunyai kuasa untuk mengawal gambar dan perasaan yang mengawal minda subjek yang akhirnya mengubah hidup mereka.

Kemahiran ini akan memberi anda akses kepada gambar dan perasaan dari dalam minda subjek anda. Seperti yang anda sempurna kemahiran ini anda akan dapat akan dapat mengubah perasaan yang membawa kepada kehidupan yang lebih sihat, lebih gembira dan lebih memenuhi bagi mata pelajaran anda. Ini akan aide dalam objektif anda untuk mencipta kebahagiaan yang indah dan memberi ganjaran bagi orang-orang yang mencapai perkhidmatan anda.

Dalam perbualan hypnosis sering terdapat rintangan dan ini membawa kita kepada kemahiran asas seterusnya yang anda akan perlu untuk mendapatkan. Bagaimana anda sebagai hypnotist yang akan memusnahkan rintangan ini, cara yang paling popular melalui memberitahu cerita.

Memusnahkan rintangan melalui bercerita melibatkan anda menjadi Cerita juruwang untuk memintas minda biasa penapisan sistem yang memberitahu seseorang, “ini adalah tidak betul”, atau “bersama ini akan berlaku”. Sebaik sahaja anda telah menguasai cerita memberitahu yang akan mewujudkan hayalan anda akan dibenarkan ke dalam minda subjek anda untuk meletakkan idea-idea baru, persepsi dan fikiran yang berurusan dengan kehidupan mereka dan bagaimana mereka akhirnya hidup mereka.

Hypnosis perbualan memerlukan anda juga mempelajari bagaimana untuk berurusan secara langsung dengan minda tidak sedarkan diri; ini dilakukan melalui perbualan inductions. Konsep ini adalah satu cara untuk merangka bagaimana untuk merangsang keadaan bersawai melalui perbualan, teras sebenar hypnosis perbualan.

Induksi perbualan akan menyediakan anda dengan kemahiran bergerak dari ucapan biasa ke dalam induksi hipnosis yang perbualan dengan mudah. Dalam melakukan ini anda kemudiannya akan berhadapan secara langsung dengan fikiran tidak sedarkan diri subjek anda yang apa tugas anda sebagai hypnotist yang akan akhirnya semua.

Teknik ini akan mengajar anda untuk acuan perbualan yang kedengaran benar-benar biasa kepada orang lain ke dalam sesuatu yang lebih sengit untuk anda dan subjek anda; ini dengan sendirinya akan mengambil sejumlah grand kefahaman dan kemahiran.

Formula berkhayal perbualan adalah paling penting dalam seni hypnosis. Ini adalah formula yang akan membantu anda betul-betul di mana dan apa yang anda mahu dari subjek anda. Memasuki subjek anda datang berkhayal yang sangat mudah untuk anda tetapi kemudian di mana kau pergi dari situ, ini adalah di mana Formula berkhayal perbualan adalah diperlukan.

Formula terdiri daripada formula P-KUCING, yang digunakan untuk perubahan peribadi dalam sesuatu mata pelajaran. Ini adalah berguna bagi orang-orang hari kasar, buruk dalam hubungan dan juga apabila berakhir hubungan.

COMILA formula digunakan untuk memujuk dan mempengaruhi orang. Formula ini adalah berguna kepada orang-orang dalam profesion mereka seperti mempengaruhi individu untuk mahu belajar, jualan, pendidikan, pengurusan serta bagi inspirasi am.

Seterusnya dalam senarai Formula berguna adalah senarai semak kehidupan. Ini adalah senarai semak yang dibangunkan untuk membantu anda tahu yang anda benar-benar terlibat dalam perbualan hipnosis. Senarai Semak kehidupan terdiri daripada empat langkah-langkah yang akan membantu anda mengenalpasti dengan cepat dan cekap tidak hypnosis yang dijalankan.

Hypnosis perbualan juga akan memerlukan anda untuk menguasai teknik-teknik tersebut sebagai “kenangan masa depan” dan “menyusun realiti”. Kenangan masa depan adalah kenangan yang anda letakkan dalam minda subjek hypnotized yang telah mengambil tempat lagi.

Matlamatnya adalah bahawa mereka akan menjadi kenangan yang tidak sedarkan diri subjek membawa mereka kepada minda sedar mereka sebagai peristiwa-peristiwa yang telah pun berlaku. Seni ini adalah untuk membuat ingatan masa depan yang begitu menarik minda tidak sedarkan diri akan mahu memori telah berlaku dan akhirnya mengikuti cadangan anda untuk membuat kad contoh yang sebenar yang telah berlaku di masa lalu.

“Stacking realiti” dan “kemalangan berkhayal pengenalan” adalah teknik-teknik lain yang membantu hypnotists untuk slip melepasi rintangan dan gangguan dalam minda subjek yang yang menghalang hypnosis.

Maju rangka kawalan akan juga menjadi penting kepada tuan. Ini adalah seni membawa hipnosis interaksi anda ke arah yang anda kehendaki. Tanpa kemahiran ini anda tidak akan dapat mengawal arah perbualan, menghalang matlamat anda untuk mewujudkan minda yang lebih Aman, bahagia dan sihat bagi mata pelajaran anda. Semua strategi ini, sekali dikuasai, akan membantu anda dalam mudah hypnosis perbualan anda.

Terdapat banyak kemahiran yang menarik dan hebat yang terlibat dalam menjadi hypnotist perbualan yang berjaya, manakala maklumat ini mungkin kelihatan banyak pada mula-mula ianya hanya rasa kuat kemahiran yang anda akan menikmati perfecting kerana anda menganggap peranan anda sebagai seorang hypnotist.

Sebaik sahaja menguasai banyak kemahiran ini akan menyediakan anda dengan kehidupan masa pembelajaran dan pembangunan peribadi dan profesional, serta membantu anda untuk mengubah kehidupan yang lebih baik.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *