Pemula yang menjalankan Program – Petua dan cara

Pemula yang menjalankan Program – Petua dan cara

Baik bermula separuh selesai! Apabila anda memulakan pada pemula yang menjalankan atur cara, anda mungkin perlu beberapa petua yang berlari untuk menolak anda ke jalan yang betul. Sebagai permulaan merupakan seorang atlet anda berada, Mudah-mudahan, bersemangat untuk memulakan pemula yang menjalankan atur cara. Tips dalam artikel ini bertujuan untuk membantu anda mengatasi halangan pertama.

Pemula menjalankan Program Petua #1: Jarak, kelajuan tidak

Berjalan adalah sukan serius yang melibatkan sesetengah teknik-teknik utama yang terlatih seperti mana-mana sukan yang lain. Hanya kerana tidak mempunyai bebola atau Kelawar atau sarung tangan khas atau peralatan yang banyak terlibat tidak membuat menjalankan apa-apa kurang daripada sukan tertentu yang memerlukan keupayaan binaan tertentu sebelum anda membawa ia ke tahap yang lebih tinggi. Jika anda starter, anda perlu faham bahawa dan anda tidak harus cuba untuk berjalan pada kelajuan yang hebat. Kelajuan yang baik untuk pemula adalah rentak yang mudah atau “perbualan pace” kerana ia juga dipanggil. Ini adalah kelajuan di mana, jika anda telah jalankan dengan orang lain, akan dapat mengekalkan perbualan.

Pemula yang menjalankan atur cara Petua #2: Membina secara beransur-ansur

Bersebelahan dengan bermula perlahan-lahan, anda perlu untuk membina masa dan jarak yang anda jalankan secara beransur-ansur. dengan berjalan, anda hanya mengemis untuk kecederaan jika anda tidak menyimpan ini dalam minda. Ia akan juga memastikan anda “meringankan ke” latihan anda dan bukannya membuat ia terlalu sukar untuk diri sendiri dan datang ke benci berjalan. Dan yang akan memalukan sebenar kerana anda akan kehilangan keluar pada semua kesihatan luar biasa dan Kesihatan manfaat berjalan yang memberikan anda.

Pemula yang menjalankan atur cara Petua #3: Berjalan dan berlari

Mencampurkan berjalan dengan berjalan ada menjadi malu pada semua. Ia adalah satu teknik lama udara dan latihan yang lebih serius, berpengalaman pelari yang berdaya saing telah digunakan. Anda tidak membuktikan apa-apa kepada sesiapa pun, kecuali mungkin apa bodoh anda adalah, jika anda menolak diri anda keras melalui tendon sakit, pengurangan otot, paru-paru yang terbakar, light-headedness atau cungap bagi nafas apabila anda merupakan seorang atlet permulaan. Malah, tanpa ingin menakut-nakutkan anda terlalu banyak, ada yang langsing di luar peluang yang anda boleh berikan diri anda serangan jantung dengan melakukan perkara-perkara! Oleh gabungan berlari dan berjalan kaki, anda sebenarnya boleh memaksimumkan masa yang dihabiskan berjalan kerana anda mengambil berjalan kaki sedikit rehat yang membantu anda berehat sedikit.

Pemula yang menjalankan atur cara Petua #4: Mengikuti Program yang

Anda akan dapat menolak diri anda keras dan mungkin melibatkan diri dalam perlumbaan, selepas anda telah dikondisikan melalui latihan yang bijak dan betul. Apabila anda memulakan kerjaya anda berjalan pastikan anda menggunakan atau sekurang-kurangnya kajian pre-existing menjalankan program di web. Selalunya, ini adalah program yang telah membuktikan diri mereka selama ini dan akan membantu anda membuat pertama tersebut langkah-langkah yang penting semua kerjaya anda berjalan.

Pemula menjalankan Program Petua #5: Percaya anda akan berjaya

Dalam perjalanan yang 1,000 batu bermula dengan langkah pertama. Sebagai merupakan seorang atlet permulaan anda menghadapi beberapa halangan. Keyakinan anda mungkin rendah, anda tidak pasti anda akan berjaya untuk mendapatkan baik ini “perkara yang berjalan”, dan sebagainya. Apa yang penting adalah untuk percaya pada diri sendiri. Memilih seorang pemula besar yang menjalankan program yang melibatkan berjalan dan berjalan dan yang membina anda berjalan secara beransur-ansur dan dalam dua, tiga bulan anda akan menjadi seorang yang berubah. Tidak syak lagi akan ada masa sukar. Tetapi percaya pada diri sendiri, berterusan dengan program ini dan anda akan mendapat hasil yang anda akan selepas.

Walaupun beberapa nasihat di atas seolah-olah benar-benar terus-terang, ia adalah menakjubkan berapa kerap orang mula pemula yang menjalankan atur cara yang benar-benar salah. Pastikan anda tidak salah orang-orang dan mula berjalan dengan pemula yang terbukti menjalankan atur cara yang berkesan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *