Pembesaran payudara Crooked

Pembesaran payudara Crooked

Jangan kita semua mahu mempunyai payudara yang terjebak keluar dan pusingan baik melalui baju yang sempurna?

Terdapat penyelesaian bagi dapatan kajian kami iaitu pembesaran payu dara. Apa yang anda perlu lakukan adalah pergi ke pakar bedah yang akan meletakkan beberapa implan dan yang mengenainya. Bunyi yang begitu mudah dan menarik, tetapi Bagaimana jika kita menghabiskan semua wang ini dan semua yang kita peroleh adalah bengkok kita tidak akan mahu keluar dari rumah dengan payudara yang tidak sekata?

Mengalami komplikasi boleh berlaku apabila Setelah pembedahan pembesaran payudara, oleh itu ia adalah sangat penting untuk pergi sahaja ke disahkan pakar bedah yang terlatih dan mendapatkan suatu pernyataan bertulis yang menyatakan bahawa: jika pembedahan tidak akan memuaskan hati pesakit, pembedahan pembetulan akan diberikan tanpa bayaran.

Masalah dengan pembesaran payu dara adalah kebanyakannya implan:

1. Pakar bedah yang tidak mahir mungkin membuat kesilapan dengan memasang implan yang betul yang boleh menyebabkan percaya atau mungkin mendapat payudara besar pesakit yang terlalu besar untuk bahagian badan yang lain, atau terlalu kecil implan tidak untuk kepuasan pesakit.

2. Jika implan tersebut tidak diletakkan dalam kedudukan yang betul payudara kelihatan crooked, oleh itu tangan berpengalaman yang mahir akan memerlukan.

3. Satu lagi masalah adalah parut, pakar bedah tidak mahir mungkin tidak tahu bagaimana untuk menyembunyikan parut supaya mereka yang mungkin dilihat. 4. Puting mungkin tidak diletakkan dalam kedudukan yang betul, menyebabkan puting kelihatan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang memberikan pesakit yang kelihatan tidak menyenangkan.

5. Implan mungkin mendapat koyak, yang akan menyebabkan keperluan untuk pembedahan lain dan mungkin lebih banyak parut.

6. Sesetengah pesakit mungkin mengalami kekakuan payudara selepas pembedahan; dalam kes itu implan yang perlu diambil dalam satu lagi pembedahan. Masalah yang diperbetulkan dan implan boleh diletakkan semula ke tempatnya.

Pembesaran payudara bukanlah hanya satu lagi pembedahan; Ia adalah satu pembedahan esthetic yang sangat penting. Jika pembedahan tidak dibuat betul-betul, ia akan menyebabkan pesakit kelihatan tidak menyenangkan dan bahkan tidak dapat dilihat di khalayak ramai. Crooked payudara atau payudara tidak sekata boleh menjadi buruk. Untuk mempunyai satu pembedahan pembetulan pesakit perlu menunggu beberapa minggu atau bulan dan berjalan-jalan dengan payudara unappealing ini. Oleh itu ia adalah sangat penting untuk mempunyai pembedahan hanya di tempat-tempat yang berpengalaman dengan reputasi yang baik dan untuk belajar dan meneroka seberapa banyak yang mungkin sebelum pembedahan supaya pesakit akan tahu apa yang boleh dijangkakan.
Tentang pengarang

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *