Minyak biji Nutiva HEM

Minyak biji Nutiva HEM

Kami membuat kami Nutiva jenama minyak biji HEM organik (atau “HEM minyak”) dengan pemakanan paling mudah absorbable dan best-tasting rasa dalam fikiran.

Semua minyak biji HEM organik di Nutiva kualiti yang dikawal dan dibuat dalam kelompok kecil. Kami juga menggunakan botol yang gelap, iaitu nitrogen yang dipam untuk kesucian, kualiti dan menyampaikan rasa keselesaan. Dalam botol yang gelap juga Menyimpan lampu yang berbahaya keluar, yang boleh merosakkan profil pemakanan yang halus minyak biji HEM kami.

Menggunakan hanya memenuhi keperluan HEM biji, minyak biji Nutiva ini benar-benar mentah dan bertapis, aktiviti HEM alegik telah hijau lampu yang warna, cahaya, rasa pedas, dan mempunyai kandungan GLA (asid gamma lineolic) yang lebih banyak berbanding dengan jenama minyak biji HEM lain di pasaran. Kami adalah rakan kongsi penanam Kanada HEM yang ketat untuk sumber semua benih HEM organik yang diperakui di Nutiva.

Pemakanan
HEM benih Kesihatan bermula dengan bagaimana tumbuh-tumbuhan yang ditanam dan berterusan dengan cara yang diproses. Pada Nutiva, kami sentiasa sejuk tekan (di bawah 104° F) kami minyak biji HEM HEM yang segar dan mentah biji dan kami tidak pernah menggunakan pelarut seperti heksana dalam proses.

Terdapat banyak faedah pemakanan yang ditemui di superfood, benih HEM, (sesetengah orang mahu memanggil mereka “HEM hati”). Minyak biji Nutiva di HEM adalah sumber yang kaya vitamin E dan Omega-6 dan Omega-3 asid lemak perlu (EFAs) baki sempurna. Profil EFA minyak biji HEM tipikal mengandungi 7 gram LA Omega-6, 2.5 gram Omega-3 ALA, gram.5 GLA Omega-6 dan Omega-3 gram.25 SDA.

Asid lemak dalam minyak biji HEM adalah penting kerana kita perlu mendapatkannya melalui diet kita-tubuh badan tidak boleh menghasilkan mereka. Begitu ramai rakyat Amerika tidak mendapat cukup seimbang EFAs dalam makanan mereka.

Asid lemak perlu menyokong otak yang sihat serta fungsi jantung, meningkatkan keanjalan tisu dan boleh dihubungkan untuk mencegah penyakit-penyakit lain yang lebih serius.

Jenis-jenis asid lemak yang ditemui dalam minyak biji HEM merangkumi:
* Asid linoleik (LA): asid lemak tak tepu Omega-6 penting untuk rambut yang sihat dan kulit dan wajar luka penyembuhan.
* Asid alpha-Linolenik (ALA): Polyunsatured Omega-3 asid lemak yang dikaitkan dengan fungsi kardiovaskular yang betul, dan mungkin berguna pada mengurangkan pertumbuhan kanser sesetengah, mengikut kajian penyelidikan.
* Gamma Linolenik asid (GLA): asid lemak Omega-6 dengan faedah-faedah anti-radang yang berkaitan untuk mengurangkan gejala-gejala yang berkaitan dengan artritis, ekzema dan kerengsaan kulit yang lain.
* Stearidonic asid (SDA): asid lemak Omega-3 membantu pertumbuhan kulit, sendi dan tisu dan kesihatan.

Kegunaan
Terdapat banyak cara untuk menggunakan minyak biji HEM organik Nutiva di dalam meningkatkan pengambilan asid lemak.

Minyak kami mempunyai rasa yang sangat bersih dan tulen yang sedikit pedas. Minyak biji HEM adalah sangat rapuh dan tidak boleh dikemukakan kepada haba. Supaya tidak menggunakan untuk saute, goreng, Bakar atau panggang apa-apa makanan.

Sudah tentu, anda sentiasa boleh makan minyak biji HEM oleh spoonful, terus dari botol untuk tenaga segera yang pecah. Dan tanpa HEM biji minyak masak, ada banyak kegunaan masakan yang lazat untuknya:

* Campurkan ke dalam yogurt, smoothies, bijirin yang panas
* Menambah resipi persalinan salad kegemaran anda daripada minyak zaitun
* Hujan renyai ke makanan yang dimasak seperti stir-fries, kukus sayur-sayuran dan bijirin dan lain-lain hidangan pembuka

Menyimpan
Simpan minyak biji Nutiva di HEM kedalam dan disimpan dalam peti sejuk. Gunakan dalam tempoh 8-12 minggu selepas dibuka.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *