Kesihatan dan kecergasan resolusi: Adakah mereka bekerja?

Kesihatan dan kecergasan resolusi: Adakah mereka bekerja?

Jawapannya adalah NO. Resolusi yang tidak bekerja.sekurang-kurangnya tidak dengan sendirinya.tetapi orang kadang-kadang membuat mereka bekerja sekiranya mereka!

Ini tidak menjadi negatif, ini adalah kebenaran keras. Untuk berjaya, penetapan matlamat perlu menjadi satu tabiat, tidak sekali sesuatu tahun. Orang sering berfikir resolusi tahun baru mempunyai beberapa jenis Super kuasa itu dan entah bagaimana dongeng resolusi tongkat yang mengetepikan dan ajaib untuk membuat perkara-perkara yang berlaku.

Jadi apa tidak diambil untuk membuat resolusi tahun baru menjadi kenyataan? Seperti dengan mana-mana penetapan matlamat kita perlu memutuskan apa yang kita mahu, maka projek dengan mata dan minda kami di mana betul-betul kita adalah apabila kita mencapai matlamat ini dan melihat kembali kepada perkara-perkara yang ia mengambil masa untuk sampai ke sana. Ini meletakkan semua matlamat kecil yang akan kami perlukan untuk mencapai duka kepada matlamat utama kami. Pada masa-masa, orang Tetapkan satu matlamat yang besar, tetapi kemudian berasa kagum dengan saiz dan kerumitan itu. Dengan memecahkan sesuatu kepada matlamat yang lebih kecil lebih terurus, kita boleh mempunyai kemenangan kecil yang membawa kepada orang-orang yang lebih besar yang membawa kepada kejayaan resolusi seluruh!

Bonus yang lain jika anda mahu kejayaan besar dalam mencapai matlamat anda adalah untuk berkongsi dengan ramai orang. Ada yang merasakan anda harus menyimpan rahsia matlamat…dan mungkin sesetengah anda harus, tetapi apabila kita berkongsi lain-lain ia membawa unsur-unsur yang kuat. Pertama apabila kita berkongsi ia memberi kita peluang untuk orang lain sebenarnya membantu kita mencapai matlamat kita. Kedua, apabila kita memberitahu orang lain yang kita akan lakukan sesuatu, kebanyakan daripada kita mempunyai suatu ego yang tidak mahu malu dengan tidak melakukan apa yang kita katakan.Jadi, ini adalah motivasi tambahan untuk terus pergi dan mencapai matlamat kami!

Sekarang apa tentang Kecergasan? Resolusi tahun baru kebanyakan adalah kecergasan yang berkaitan. Mereka juga adalah orang-orang yang biasanya gagal atau mendapatkan tergendala oleh kira-kira Februari. Ini adalah malang, kerana dalam masyarakat hari ini, kegemukan mendadak dan kesihatan keseluruhan terhempas dan membakar. Soalan-soalan adalah kemudian, “Mengapa Adakah resolusi ini mempunyai kadar kegagalan yang tinggi?” Berikut adalah punca-punca biasa:

* Kekurangan motivasi
* Orang pergi ke laut apabila mereka mula-mula mula dan berakhir di dalam sakit terlalu banyak
* Menggunakan alat bodoh, diet selebriti yang disahkan atau pil ajaib yang mereka lihat di kaca TV lewat malam yang menjanjikan mereka rock keras badan dengan hampir tiada usaha
* Kekurangan pemahaman tentang pemakanan (sekurang-kurangnya separuh daripada kecergasan anda adalah apa yang anda makan!)
* Kebosanan melalui aktiviti-aktiviti yang membosankan
* Tiada interaksi sosial
* Kekurangan hasil
* Tidak munasabah jangkaan tentang kelajuan keputusan

Jadi, silap mata tersebut adalah untuk mencari aktiviti-aktiviti yang memberi hasil yang nyata, orang melibatkan diri dalam persekitaran sosial, membuat anda bermotivasi, mendidik anda mengenai asas-asas pemakanan dan berasaskan sains senaman Bunyi. Terdapat beberapa pilihan yang boleh membuat ini berlaku dan semua orang adalah berbeza Jadi pilihan dan keputusan mereka akan berbeza-beza juga.

Kedua-dua kanak-kanak dan orang dewasa akan mencari beberapa pilihan yang besar termasuk program seni mempertahankan diri, kickboxing atau kelas-kelas yoga. Lihatlah program bertemakan kecergasan utama seperti The Loser yang terbesar dan lain-lain rancangan yang berdaya saing dan anda akan dapati bahawa pergerakan seni mempertahankan diri, beg kerja, dan latihan yoga bertemakan merupakan segmen yang sangat popular dan berkesan latihan keseluruhan. Walaupun beberapa mendapati bahawa gimnasium yang besar, Hakikatnya adalah bahawa kebanyakan orang mendapat terbakar atau akan menakut-nakutkan oleh gimnasium tempatan mereka. Statistik menunjukkan bahawa lebih ramai orang akan kemudahan latihan yang khusus dan profesional yang mempunyai penekanan interaksi peribadi.

Pada masa ini beberapa pesaing menunjukkan cabaran MTV walaupun latihan di Akademi Seni mempertahankan diri untuk toughen diri dan mendapatkan dalam bentuk yang besar untuk pertandingan. Satu contoh yang besar adalah Camila Nakagawa yang sedang latihan di Lincoln, NE.

Mengambil beberapa bentuk kelas-kelas seni mempertahankan diri mungkin memberikan struktur yang anda perlukan untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan resolusi yang anda buat untuk 2011

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *