Kehilangan yang lemak perut yang degil dengan tip-tip cemerlang kecergasan fizikal

Kehilangan yang lemak perut yang degil dengan tip-tip cemerlang kecergasan fizikal

Sebuah rejim kecergasan yang sihat adalah satu bahagian penting dalam mana-mana pelan kesihatan. Memulakan rutin senaman kecergasan boleh kadang-kadang rasa seperti pertempuran walaupun. Anda mungkin perjuangan untuk mencari masa, atau tenaga, atau bahkan tekad. Dalam artikel ini kita akan membincangkan beberapa tips di atas untuk membantu anda bermula ke arah mencapai matlamat pelan kecergasan anda.
Di tempat kerja, duduk di atas bola senaman yang bulat dan bukannya kerusi. Otot-otot belakang dan otot-otot perut anda akan mendapat senaman sebagai anda mengimbangkan diri di atas bola di hadapan meja anda. Duduk di atas bola menggalakkan postur yang baik kerana anda perlu duduk tegak, bagi mengimbangi.
Dapatkan lebih sihat dan tona dengan melakukan senaman harian. Anda tidak perlu pergi ke gimnasium setiap hari; anda boleh bersenam di rumah atau semasa rehat anda di tempat kerja. Senaman harian meningkatkan tenaga dan stamina. Ia juga membuatkan anda merasa indah, dan yang menjadikan ia lebih berkemungkinan anda akan menjalankan lebih.
Satu tip penting kecergasan adalah Jangan bersenam apabila anda sakit. Apabila anda sudah sakit, badan anda cuba untuk menggunakan segala-galanya yang ia telah pulih dengan sendirinya. Badan anda tidak akan dapat membina otot dan daya tahan pada masa ini. Oleh itu, anda perlu berehat dari bersenam sehingga anda baik. Dalam pada itu, Makan dengan baik, dan mendapat banyak tidur.
Menetapkan matlamat untuk mencapai adalah alat yang penting untuk membantu seseorang dalam mengekalkan tahap kecergasan. Bergantung kepada individu matlamat boleh sangat dari mendapat lebih cepat untuk mendapatkan lebih kuat dan semua jenis peringkat di antara. Walau bagaimanapun, perkara yang paling berguna tentang matlamat adalah bahawa ia memberikan satu sesuatu yang bertujuan untuk.
Sama ada anda hanya bermula dengan program kecergasan anda atau pro yang berpengalaman, mengambil buku nota anda ke gimnasium merupakan cara terbaik untuk tidak hanya mengukur kemajuan anda, tetapi cara untuk melihat bagaimana anda boleh meningkatkan senaman anda untuk menjadi lebih sihat dan mantap. Merekodkan segala-galanya yang anda lakukan di gimnasium dan mengkaji setiap minggu.
Pastikan Kasut senaman anda selesa. Anda akan akan menolak badan anda dan perkara terakhir yang anda perlukan adalah kesakitan tambahan atau walaupun kecederaan, kerana anda tidak mengambil masa untuk mencari kasut yang sesuai dengan betul. Kasut anda tidak perlu menjadi mahal, pastikan untuk berjalan-jalan di dalamnya sedikit, untuk memastikan mereka sesuai kaki anda dengan betul.
Apabila mula bersenam, mendapat sebuah Rejimen harian yang berlaku. Selepas anda tahu bagaimana untuk melakukan segala-galanya dan Apakah kumpulan otot untuk bekerja, cuba meningkatkan kelajuan senaman anda. Masa itu anda perlu melakukan senaman anda dengan lebih cepat, yang memaksa otot untuk bekerja keras dan meningkatkan kekuatan.
Petua kecergasan yang besar adalah untuk pastikan anda memperuntukkan jumlah set yang sesuai untuk setiap kumpulan otot anda. Anda jelas mahu melaksanakan lebih banyak set untuk dada anda daripada yang anda lakukan untuk lengan anda. Ini adalah kerana dada anda adalah satu kumpulan otot yang lebih besar daripada lengan anda.
Petua bersenam yang hebat adalah untuk sentiasa membeli pakaian senaman hitam, putih atau kelabu. Ini adalah kerana warna-warna ini pergi dengan segala-galanya dalam almari anda. Oleh itu, anda tidak perlu membazir masa mencari pakaian yang sepadan. Sebaliknya, anda boleh menghabiskan lebih banyak masa bekerja, yang adalah tujuan turun pakaian senaman.
untuk senaman otot-otot perut anda, anda mesti bersenam tiga kumpulan utama. Ini adalah bahagian atas, tengah, dan kawasan-kawasan yang lebih rendah dan abdomen. Anda mahu sekata menyebarkan senaman anda supaya ini terbentuk dengan sempurna. Jika anda gagal untuk melakukan ini maka anda boleh berakhir dengan otot-otot abdomen Apabial di dalam bilik persalinan.
Regangan selepas itu. Kajian telah menunjukkan bahawa over-stretching sebelum menjalankan atau melaksanakan berat telah menunjukkan penurunan stamina dan peningkatan kerosakan Bilakah berat mengangkat. Stretches yang baik untuk meningkatkan fleksibiliti tetapi boleh berpotensi berbahaya oleh penyusutan gentian sebelum mereka akan digunakan. Kecergasan yang baik memerlukan kombinasi fleksibiliti dan kekuatan, supaya tidak mengecualikan stretches sepenuhnya.
Cuba untuk mengurangkan amaun yang anda berehat semasa anda di gimnasium. Ramai orang mempunyai masa yang terhad, dan anda harus cuba dan berehat kurang semasa permulaan senaman anda apabila otot-otot anda kurang letih, dan pada akhirnya, anda boleh berehat lebih Bilakah mereka akan penat.
Badan anda bukan satu-satunya perkara yang perlu dilatih semasa latihan anda, anda perlu melatih otak anda juga. Lagipun, ia adalah bertanggungjawab ke atas sistem saraf pusat yang bertanggungjawab memberitahu otot apabila kontrak. Untuk melakukan ini, cuba berdiri di atas satu kaki, mencangkung ke bawah menyentuh lantai dengan tangan anda yang lain. Jangan kira-kira 2 set ulangan 10-12 bagi setiap pusingan.
Sekarang bahawa anda tahu segala-galanya tentang Kecergasan, ia adalah masa untuk Setkan jadual dan berpegang kepadanya. Pastikan anda mula perlahan-lahan dan tambah baru latihan rutin anda secara berperingkat. Ambil masa anda, tidak ekzos diri sendiri dan mempunyai masa yang baik: tiga elemen ini sangat penting untuk kecergasan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *