Glandular terapi untuk meningkatkan saiz payudara

Glandular terapi untuk meningkatkan saiz payudara

Kita telah melihat peningkatan kepentingan dalam pendekatan untuk payudara pembesaran lebih semulajadi. Ini telah berlaku kerana banyak penemuan-penemuan yang terkini mengenai masalah-masalah yang menyebabkan implan payudara. Wanita mendapat lebih teragak-agak tentang restart pembedahan sebagai cara untuk membesarkan payudara mereka. Salah satu strategi semulajadi yang lebih popular untuk melakukan pembesaran payudara adalah terapi glandular.

Terapi glandular akan penggunaan tisu haiwan untuk membantu meningkatkan menyamai manusia tisu-tisu tersebut. Teori ini: tisu haiwan meniru tisu-tisu manusia dan boleh membantu untuk menyembuhkan tisu-tisu manusia yang lemah atau meningkatkan prestasi tisu-tisu manusia. Jadi, dalam teori, menggunakan terapi glandular estrogen akan meningkatkan fungsi pengeluaran estrogen sendiri dan boleh menggalakkan kesan sebenar sama seperti estrogen tetap, perkara-perkara seperti pembangunan payudara. Banyak barang-barang glandular terapi ini dicipta dari lembu, penyelesaian pankreas yang diperolehi dari penduduk porcine.

Ini mempunyai pengaruh yang besar untuk kemungkinan pembesaran payudara. Manakala pembedahan ini masih kemungkinan ia adalah sangat berisiko. Terapi glandular bukanlah sebagai berisiko. Hormon yang sama boleh menghasilkan kesan, atau mereka tidak akan melahirkan kesan. Manakala terdapat beberapa kesan negatif, ia tidak menjadi masalah utama.

Sesetengah individu telah mengalami perubahan mood berbangkit daripada tahap estrogen dalam badan yang lebih besar. Tetapi, pada pertanyaan yang lebih mendalam, ia telah didapati orang yang berkenaan mendapat overexcited dan mengambil lebih daripada tambahan daripada yang dicadangkan.

Lain-lain telah mengalami pertambahan berat badan. Estrogen menyebabkan badan kita untuk menyimpan lemak di tempat feminin misalnya pinggang dan dada. Ini adalah hanya apa yang ia sepatutnya lakukan. Terapi glandular aktif bekerja untuk meningkatkan saiz payudara dengan motivasi sistem anda deposit tambahan lemak di dalam payudara. Apabila orang-orang yang tidak mengalami berat badan mendapat berhenti atau perlahan terapi glandular ke peringkat penyelenggaraan, berat ditambah hilang selain untuk di mana ia benar-benar dikehendaki. Pertambahan berat badan disebabkan oleh peningkatan protein yang diperlukan untuk terapi berfungsi dengan betul dan boleh dikawal dengan betul dan makan secara sihat.

Produk terapi glandular pembesaran payudara yang dibuat daripada ovari penduduk lembu. Ini adalah pengganti besar payudara herba kapsul pembesaran dan nampaknya mempunyai keputusan yang lebih kekal. Yang paling berkesan, manakala mereka yang mengandungi estrogen, merangsang pituitari. Kelenjar ini adalah ejen yang bertanggungjawab ke atas mekanisme pertumbuhan yang terlibat dengan pertumbuhan payu dara. Hasil tidak akan serta-merta dan boleh mengambil sebanyak enam bulan untuk mendapatkan ketara. Walau bagaimanapun, makanan beberapa glandular terapi tambahan telah dilihat untuk bekerja dengan manusia dan juga telah membenarkan lelaki untuk membangunkan payudara yang menyaingi wanita Tempahan Awek.

Keputusan akhir yang berbeza dalam setiap kes serta yang dipengaruhi oleh faktor-faktor seperti tahap hormon dan peratusan lemak badan. Ianya juga perlu untuk memastikan bahawa kuantiti protein yang dicadangkan akan diambil dan diet yang sihat serta rejim senaman dipatuhi untuk mendapatkan keputusan yang terbaik. Juga menjadi tertentu bahawa anda melakukan penyelidikan besar sekitar produk yang anda sedang mempertimbangkan untuk memastikan bahawa mereka benar-benar bekerja dan apa makanan tambahan Pemakanan lain yang penting.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *