Empat aktiviti yang mengetatkan pinggang anda

Empat aktiviti yang mengetatkan pinggang anda

Semua orang ingin abs enam pek yang sempurna; Walau bagaimanapun, mencapai matlamat ini boleh menjadi agak sukar. Tengah berat ini hanya dapat dicapai dengan diet yang betul dan senaman. Kami tidak menjangka untuk mengetatkan abs kami hanya dengan memakan diet yang sihat. Abdominals, sama seperti otot yang lain, memerlukan aktiviti fizikal yang intensif. Banyak orang menjalani crunches kira-kira 300 setiap hari untuk melihat beberapa keputusan; Walau bagaimanapun, itu adalah tidak perlu. ABS adalah sama seperti setiap otot lain pada badan kita dan kerana kita tidak akan melakukan ulangan 300 daripada kerinting hamstring, mengapa kita perlu lakukan 300 wakil abs kami? Sebagai hakikatnya, Terdapat pelbagai aktiviti selain daripada crunches yang boleh membantu kita mencapai abs yang kita mahukan sentiasa.

Pergi berenang adalah cara yang hebat untuk mengetatkan abs tersebut dan untuk menurunkan berat badan. Angin ahmar merangkak bersungguh-sungguh bekerja keajaiban pada abdominals ini seperti strok rama-rama. Ianya juga penting untuk ingat bahawa air menawarkan 12 times rintangan udara, jadi anda akan dapat melihat keputusan pada badan anda lebih cepat. Yoga adalah satu lagi bentuk kecergasan yang mengetat abs anda lagi. Langkah tertentu ini bukan sahaja menyenangkan malah ia juga mengetat dan menguatkan abdominals anda dalam beberapa bulan.

Satu lagi keseronokan senaman adalah menyimpai hooping. Berayun dari sisi ke sisi pinggang anda dan seluruh adalah bukan sahaja menyeronokkan apabila anda adalah seorang kanak-kanak tetapi ia juga secara fizikal adalah ganjaran. Rutin kecergasan tertentu ini adalah sangat berkesan dan lebih banyak masa anda menumpukan kepada lebih baik keputusan. Dan keempat jenis senaman yang mengetat abs berkayak. Sebab mengapa berkayak kerja dengan baik adalah kerana apabila anda paddle anda twist torso keseluruhan anda. Jenis pergerakan dalam pelbagai pengulangan ini boleh bekerja keajaiban pada abdominals itu. Jadi, jika anda akan letih crunches lama sama, cuba beberapa ini menyeronokkan aktiviti-aktiviti yang merapatkan abs anda dan membantu anda menurunkan berat badan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *