Double meningkat kehilangan lemak 2.0 Review – cara-cara yang paling mudah untuk mengetahui Program kecergasan untuk menurunkan berat badan

Double meningkat kehilangan lemak 2.0 Review – cara-cara yang paling mudah untuk mengetahui Program kecergasan untuk menurunkan berat badan

Sesetengah orang lebih suka langkah-langkah ini:

1. Aerobik latihan

Senaman aerobik adalah mana-mana aktiviti yang menimbulkan tahap jantung anda bagi apa-apa tempoh masa yang lama. Ini secara berkesan akan membakar kalori serta mempercepatkan metabolisme anda, yang mengurangkan kuantiti makanan yang disimpan sebagai lemak. Ramai orang berfikir tentang berjalan, Berbasikal dan berenang sejak kardio yang standard, tetapi sukan-sukan seperti bola keranjang, bola sepak dan Hoki ais juga akan aktiviti-aktiviti aerobik yang besar. Setiap senaman harus bermula dengan fasa lima minit cahaya warmup, maka senaman 20 – untuk 45 minit. Senaman yang perlu memulihara kadar yang keras lagi mantap sepanjang. Untuk melihat keputusan, sejumlah kardio perlu diulang 2 hingga 3 kali seminggu.

2. High-Intensity Interval latihan

Walaupun senaman aerobik adalah kaedah yang paling biasa untuk membakar kalori dan meningkatkan metabolisme, latihan berintensiti tinggi selang adalah sebenarnya lebih berkesan. Ia bukan sahaja membakar lebih banyak lemak dan kalori, di samping itu, ia mempercepatkan metabolisme anda untuk tempoh masa yang lebih lama. Dalam latihan berintensiti tinggi interval, anda dengan cepat meningkatkan denyutan jantung anda, kemudian biarkan ia jatuh kembali sebelum menaikkan lagi. Ini memaksa badan anda untuk bekerja lebih keras. Sudah tentu, bermula dengan fasa lima minit cahaya warmup. Kemudian Kereta Api selama 15 hingga 30 minit selang berintensiti tinggi. Ini terdiri daripada bekerja pada kapasiti yang maksimum untuk 15 hingga 30 minit, kemudian berehat selama kira-kira satu minit sebelum memulakan semula. Sebagai contoh, anda boleh sprint selama 20 saat selepas berjalan kaki yang bagi apa-apa minit sebelum sprint seterusnya. Jenis latihan ini perlu dilakukan dua kali seminggu.

Nota: High intensity interval latihan pasti adalah satu kaedah latihan yang lebih maju. Berunding dengan doktor sebelum memulakan sebarang program kecergasan yang sengit.

3. Berat badan latihan

Bertentangan dengan kepercayaan popular, latihan berat badan adalah sangat penting kepada program penurunan berat badan. Latihan berat badan bukan sahaja membakar lemak, ia juga membina otot, yang membantu mempercepatkan metabolisme anda. Satu program penurunan berat badan yang baik akan mengandungi 2 atau 3 kali daripada cahaya berat dan rintangan latihan setiap minggu. Mulakan dengan melakukan ulangan 15-20 latihan masing-masing menggunakan sedikit berat badan. Kemudian, semasa anda perlahan-lahan menjadi lebih kuat, meningkatkan berat badan tetapi terus melakukan 12 hingga 15 ulangan. Adalah disyorkan bahawa anda hanya melatih setiap kumpulan otot di dalam badan anda. Walau bagaimanapun, kaki, punggung dan abdominals adalah otot-otot yang paling ketara untuk bersenam untuk menurunkan berat. Squats, lunges dan menekan kaki adalah latihan semua baik kaki dan punggung. Crunches, ranjau sampingan dan kaki menimbulkan semua tumpuan otot-otot perut anda.

Untuk sebab-sebab tertentu, ia seolah-olah agak sukar bagi kebanyakan orang untuk melakukan, tetapi anda Jangan risau kerana terdapat kaedah yang lebih kreatif untuk melakukannya.

Sekarang, mari kita berbincang tentang Double meningkat lemak kerugian 2.0 dari Dr. Kareem Samhouri, CSCS, HFS dan bagaimana ia mungkin membantu anda. Saya benar-benar berharap ini pendek Double meningkat lemak kerugian 2.0 kajian akan membantu anda untuk membezakan sama ada Double meningkat lemak kerugian 2.0 penipuan atau mungkin satu tawaran yang sebenar.

Banyak orang menganggap berdiet perkara penting untuk menurunkan berat badan. Tetapi melaksanakan sebuah program kecergasan yang mempercepatkan proses metabolik anda dan membakar kalori mungkin jauh lebih penting berbanding dengan cara anda makan. Menggabungkan corak pemakanan yang betul dengan program kecergasan yang konsisten adalah kaedah terbaik untuk melihat hasil yang cepat dan berkekalan. Program kecergasan yang sangat terbaik untuk menurunkan berat badan akan merangkumi kombinasi senaman aerobik, latihan interval membakar lemak dan membina otot-angkat berat.

Dua kali ganda meningkat lemak kerugian 2.0 adalah benar-benar sebuah program kecergasan yang tersendiri yang direka oleh Kareem Samhouri doktor, ahli terapi fizikal dan metabolisme yang profesional yang telah memilih untuk mencipta pelan muktamad kecergasan video dalam talian. Dalam program ini, beliau telah membuat video senaman pangkalan data dengan lebih daripada 600 latihan yang ditunjukkan dalam video. Dia muncul dalam video dan menerangkan bagaimana untuk melakukan setiap senaman dengan betul supaya anda mengekalkan bentuk yang sewajarnya, melindungi sendi dan postur dan membakar lemak yang paling.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *