Basikal senaman tegak Schwinn Airdyne saya–5 cara ia mungkin lebih baik

Basikal senaman tegak Schwinn Airdyne saya–5 cara ia mungkin lebih baik

Saya memiliki dan menunggang basikal senaman Schwinn Airdyne dan telah menggunakan mesin yang sama selama 20 tahun dan mengira. Selain itu, ia digunakan apabila saya mendapatkannya… Seperti mana-mana kualiti basikal senaman, ia telah menjadi satu cara yang mudah untuk bekerja di beberapa senaman selama ini. Ini mungkin bermakna saya telah digunakan lebih semata-mata kerana ianya betul-betul rapat dan senang dapat. Sesungguhnya, ia bermakna Tiada yuran telah pergi untuk membayar keahlian kelab atau gim. Ini juga bermakna tiada masa perjalanan ke dan dari tempat hanya untuk bersenam. Ia adalah simpanan cukup benar-benar. Tetapi Mengapa memilih Airdyne dengan semua lain baru Reka bentuk Basikal Disediakan?

Sebahagiannya, ia adalah tindakan dua Reka bentuk dengan itu beberapa kelebihan. Cara anda bekerja bukan hanya otot-otot utama badan lebih rendah, seperti Basikal apa-apa, tetapi juga otot bahagian atas badan juga. Yang mungkin boleh menjelaskan kelebihan, tetapi menganggap ini… = Berat kemungkinan besar dikekalkan dengan metabolisma meningkat untuk jangka masa panjang. Yang sering hasil daripada lebih banyak otot dan kekuatan. Lihat, dengan nada otot yang lebih baik, anda berpotensi membakar lebih banyak kalori setiap masa walaupun di rest. Melupakan membangunkan otot besar ahli angkat besi… tidak akan berlaku. Tetapi mengepam dan mengayuh boleh membangunkan kekuatan yang lebih seimbang dan membawa kepada lebih banyak lemak terbakar penurunan berat badan yang sebenar yang kekal hilang untuk selama-lamanya…

Dengan tindakan dua Mesin beban kerja yang anda harus mengatasi keputusan dari memasang kipas angin. Kipas Basikal standard adalah agak besar dan agak bising tetapi juga cukup berkesan. Lebih cepat anda pam ad pedal semakin sukar mendapat. Ia adalah semua hasil daripada menendang naik angin. Kemudian Mesin model evolusi pert mempunyai peminat yang lebih kecil yang menjana beban dengan cara yang sama tetapi dalam pakej yang lebih kecil dan lebih senyap untuk mengurangkan angin agak serta bunyi bising.

Ia tidak ada elektronik Basikal tetapi ianya berhampiran dengan tiada… Apa??? Elektronik pemacu mungkin senyap dan boleh program, tetapi yang memerlukannya? Baik, elektronik yang boleh plus sebenar untuk memerangi kebosanan. Itu adalah benar kerana anda mendapat latihan simulasi untuk perkara-perkara. Di sini adalah masalah… Elektronik adalah tertakluk kepada semua yang gagal dan kemudian anda inginkan bil pembaikan besar atau basikal mati. Itulah baik selagi ia berfungsi. Airdyne yang mudah dengan kekurangan elektronik telah kurang untuk memecahkan dan menyebabkan masalah.

Tunggangan yang stabil menjadikan lebih seronok tetapi lebih banyak kerja juga. Di sini adalah bagaimana… Saya sudah ditunggang banyak Basikal lain, termasuk uprights dan recumbents yang agak mahal. Kebanyakan orang-orang seperti batu dan memujuk di bawah beban. Tidak terlalu buruk, tetapi bergerak beberapa semua sama. Dyne udara pula adalah batu yang kukuh. Ia adalah rangka keluli berat yang mudah dan ia hanya duduk di sana sebagai anda bekerja dari sini. Ia adalah platform yang stabil yang sering digunakan dalam Kelab-kelab kesihatan dan gimnasium. Ia mempunyai rasa peralatan profesional itu.

Apa yang terbaik ialah penyelenggaraan tiada dan yang mungkin dengan kualiti Basikal. Itulah apa yang aku sudah selepas dua puluh tahun. Mesin saya mempunyai beberapa pertempuran parut dan ia boleh menggunakan satu pedal yang baru. Tetapi itulah mengenainya kecuali beberapa bateri bagi pemasa elektronik. Ianya mudah, lasak mesin yang hanya melakukan apa yang ia telah direka untuk melakukan.

Berdasarkan pengalaman saya, Schwinn Airdyne menjalankan kerja-kerja basikal dipercayai dan baik. Anda boleh bekerja keras pada salah satu daripada mesin ini dan mendapat keputusan yang cepat dan tidak ke mana-mana dan menghabiskan banyak wang. Tidak seperti murah seberapa banyak Basikal bersaing, enjin tahan baik dari masa ke masa dan mempunyai nilai jualan semula juga. Schwinn mungkin mendapat jualan ulangan beberapa perkara-perkara ini. Jarang sesiapa akan memakai salah satu ke bawah dan memerlukan antara satu sama lain.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *