Bagaimana untuk menjadi A memperbaiki anda dengan sikap yang positif terhadap kehidupan

Bagaimana untuk menjadi A memperbaiki anda dengan sikap yang positif terhadap kehidupan

Setiap hari menyeronokkan, kebahagiaan, keseronokan perlu dimasukkan ke dalam kehidupan seharian anda. Menonton matahari terbit dari atas gunung di awal pagi untuk berjalan kaki pada “tramp” Hi hujung minggu tidak mungkin idea semua orang yang tergesa-gesa Safaris, tetapi jika ia adalah apa yang anda nikmati, anda perlu memastikan yang anda lakukan ia dalam hidup anda. Anda adalah unik, tidak ada di dunia seperti anda dan terpulang kepada anda untuk menjadi diri sendiri.

Anda perlu berasa positif dan mempunyai sikap yang positif mahu melibatkan diri dalam beberapa ini
perkara-perkara. Jika anda tidak anda memutuskan ia adalah mudah untuk tetamu akan ditulis oleh pelanggan kami selepas penginapan di katil atau slouch sekitar rumah dan sikap anda menjadi semakin negatif tentang kehidupan anda. Saya tahu, saya telah mempelajari
dan sekarang mengajar orang lain melalui latihan sikap saya.

Kehidupan anda adalah mengenai kepuasan dan keseronokan dan ia adalah pilihan anda termasuk ini ke dalam hidup anda. Mungkin juga ianya di pantai, atau hutan, Kuil, Gereja, Masjid, atau padang golf di mana anda mengalami ketenangan dan rasa ketenangan jiwa. Anda perlu mengetahui ia serta hubungan anda sesuai, pekerjaan, kewangan dan gaya hidup pilihan perjalanan anda untuk menjadi diri sendiri.

Apabila anda mempunyai matlamat, sasaran, tujuan atau misi dalam hidup, anda mempunyai segera dalam kehidupan dan ‘tenaga’ untuk mencapai atau rasa. Anda akan lebih bermotivasi dan bersemangat untuk hidup.

Pada permulaan setiap tahun, ia adalah idea yang baik untuk berfikir kembali ke tahun sebelumnya dan apa yang anda tidak mencapai. Walau bagaimanapun, jika anda telah terlepas melakukannya kemudian, bila-bila masa anda mula
Adalah masa yang tepat untuk anda. Jika anda sedang bergelut dengan mencapai matlamat anda, anda perlu menganalisis mengapa. Berikut adalah beberapa sebab-sebab yang boleh didapati.

1 Adakah anda perlu melakukan beberapa kerja ‘latar belakang’ pertama dan adalah
bekerja ke arah mencapai matlamat tersebut.

Beberapa matlamat yang besar memerlukan siri matlamat kecil (menjadi latar belakang) dicapai sebelum mencapai ‘matlamat akhir besar’. Ini bagus kerana setiap langkah adalah kemajuan ke arah yang betul. Iaitu untuk jalankan marathon yang anda mungkin diperlukan untuk menurunkan berat badan dan meningkatkan diet anda untuk memberikan anda stamina.

2 Adakah anda kehilangan motivasi?

Apabila anda sedang berusaha ke arah mencapai matlamat, ia adalah penting apa yang anda benar-benar mahu. Jika orang lain yang mahu anda untuk menjalankan sebuah marathon untuk menyertai mereka, anda berkemungkinan akan bermotivasi. Anda boleh rasa anda ‘harus’ melakukannya agar mereka gembira. Walau bagaimanapun dalam proses ini, anda membuat diri anda tidak berpuas hati. Ini adalah satu cabaran yang biasa dengan ramai orang. Dalam beberapa keadaan, rasanya lebih mudah untuk ‘pergi dengan aliran’ dan bukannya menyebabkan percanggahan. Ia bukanlah polis-out yang disengajakan yang bertanggungjawab ke atas hidup anda sendiri, ia adalah bahawa orang yang kurang kemahiran pembangunan peribadi, komunikasi, keyakinan diri dan pengetahuan, tentang bagaimana untuk memecahkan kitaran, yang baik kepada orang lain berbanding sebagai jenis kepada diri mereka sendiri.

3 Adakah anda takut kehilangan kawan kerana anda telah mengubah hidup anda?

Dalam proses berusaha ke arah matlamat, anda akan mengalami perubahan. Jika kehilangan berat badan adalah matlamat anda, orang-orang yang anda mungkin telah pergi pada temasya sosial, boleh menggalakkan anda untuk tidak berubah. Yang suka ‘seperti’. Apabila anda memilih untuk menjadi lebih sihat, keputusan untuk menukar adalah pilihan anda. Walau bagaimanapun, syarikat-syarikat bersekutu anda mempunyai perubahan paksaan. Rutin mingguan anda telah dimasukkan dua Lawatan ke sebuah restoran tempatan, yang menghidangkan makanan ‘tidak sihat’. Kini anda tidak berminat untuk pergi, tetapi sebaliknya melawat gimnasium. Mereka yang kesepian dan dipaksa untuk menerima keputusan anda. Bukannya senang bahawa anda ingin menangani isu-isu kesihatan anda, mereka menggalakkan anda untuk kekal seperti anda, kerana ia sesuai untuk mereka. Ingatlah apabila anda adalah unik dan belajar untuk menjadi diri anda, ia adalah penting untuk belajar menjadi diri sendiri, yang dalam contoh ini adalah cergas dan sihat.

Walau bagaimanapun, jangan ‘ dismayed tentang kehilangan kawan, orang-orang baru akan memasuki hidup anda sebagaimana anda menyambung untuk membuat perubahan positif

4 Adakah anda menukar matlamat anda?

Tidak mencapai kerana anda telah mengubah fikiran anda yang besar. Anda tidak berada di landasan yang betul dengan matlamat yang betul. Kini anda berpeluang untuk beralih tahun akan datang.

Anda mahu untuk mencapai impian anda dan hidup anda mahu awal dalam hidup anda yang mungkin. Sesetengah orang seolah-olah telah mainan tersebut mencapai awal dalam kehidupan, bagi orang lain ia mengambil masa lebih lama dan sesetengah orang tidak pernah mencapainya. Anda ingin menghapuskan merangkak melalui hidup untuk mencari kepuasan dan kebahagiaan, hendak sifar lurus ke arah impian anda. Bagi sesetengah orang, ia mungkin juga akan menemui impian anda sendiri Apakah, kerana anda telah ditangkap di impian orang lain.

Jika anda faham anda nilai-nilai, kepercayaan atau peraturan-peraturan untuk kehidupan anda, anda akan menetapkan matlamat yang khusus untuk impian dan keinginan anda. Oleh itu, saya maksudkan terdapat ‘ WIIFM dengan apa yang ada di dalamnya untuk saya. Contohnya. Jika kesihatan yang berkaitan dengan matlamat melibatkan kehilangan berat badan dan membina stamina untuk marathon anda, faedah-faedah tambahan yang mungkin anda hadapi mungkin termasuk: kecergasan lebih, kelihatan baik, berasa menarik, peluang untuk memodenkan imej diri, membeli pakaian baru, rasa pencapaian dan peningkatan semangat tentang hidup, dan lebih banyak tenaga untuk memasukkan aktiviti-aktiviti baru dalam kehidupan. Semua faktor-faktor ini meningkatkan tahap anda semangat ke arah mencapai matlamat anda.

Selalunya anda telah tidak pernah berfikir tentang nilai-nilai anda, supaya apabila anda telah menetapkan matlamat mereka telah bercanggah dengan siapa anda dan apa yang anda percaya. Dalam matlamat anda untuk diri sendiri, ia adalah penting anda mengambil masa untuk menilai nilai-nilai anda sebagai satu langkah. Kemudian sebagai anda mula anda menentukan matlamat anda, setiap orang perlu sejajar dengan nilai anda. Kegagalan untuk berbuat demikian tidak dapat dielakkan akan bermakna kegagalan matlamat anda kerana konflik dalaman. Contohnya. Anda mahu menjadi sihat, tapi anda terus Merokok. Tentukan apa yang anda mahu dan mengatasi cabaran-cabaran untuk mencapainya.
Anda akan berasa lebih baik mengenai diri anda dan kehidupan apabila anda berusaha dan mencapai matlamat anda.

Berikut adalah 10 tips yang akan membantu matlamat, niat atau Penetapan sasaran untuk anda
Mengekalkan sikap yang positif seperti yang anda mencipta kehidupan impian anda.

10 Tips untuk mencapai KEAJAIBAN dalam hidup anda

1. Mengambil masa untuk daydream dan menulis atau melukis matlamat anda.
2. Dicipta MAGIC anda dari anda betul brained pemikiran kreatif (perkara pertama yang perlu datang ke fikiran anda)
3. Gunakan anda kiri analisis pelan otak anda bagaimana untuk mencapainya.
4. Faham bahawa anda akan mencabar dan ia apa-apa untuk meminta bantuan.
5. Menggambarkan mencapai matlamat anda.
6. Bersedia untuk membuat pengorbanan dan perubahan.
7. Mengambil risiko dan menikmati kehidupan yang anda sedang mencapai
8. Nilai kesihatan anda, berseronok, ketawa dan suka duka.
9. Jangan berpeluh barangan kecil.
10. Pat diri anda di belakang dan memberi ganjaran kepada diri sendiri sentiasa.

Dalam usaha anda untuk menjadi diri anda akan dicabar. Peluang untuk anda adalah menarik, menakutkan dan lebih menakutkan bagi sesetengah orang. Ia mengambil masa pertumbuhan peribadi, kefahaman, komunikasi, dan merempuh takut, keberanian dan pengetahuan untuk menjajarkan arah minda badan dan jiwa, atau pemikiran mental, fizikal dan rohani diri untuk bekerja bersama-sama secara harmoni anda. Apabila mereka berbuat demikian anda akan dapati memenuhi, kebahagiaan dan cinta untuk diri sendiri dan orang lain, dan ketenangan jiwa. Ia merupakan cara terbaik untuk hidup. Anda mungkin perlu menghadiri kursus-kursus, membaca buku-buku, bertanya soalan dan terbuka kepada pembelajaran. Merentasi laluan anda akan datang isyarat tentang jalan mana untuk diikuti. Ia terpulang kepada anda dan anda akan bebas untuk membuat pilihan anda dan menikmati perjalanan. Perkara yang hebat adalah anda tidak perlu untuk mematuhi lain-lain. Berikut adalah contoh.

Beberapa bulan yang lalu saya menikmati pusingan Golf dengan rakan saya yang mempunyai kecacatan yang sangat rendah ibu saya tujuh puluh – empat tahun yang merupakan kecacatan midway dan saya.. .a pemula. Saya mempunyai masa yang indah, ia adalah berjalan kaki cantik, dikelilingi pokok-pokok yang indah dan kehidupan unggas. Daripada seratus atau lebih rakaman saya bermain, mungkin lima belas peratus pergi ke arah saya bertujuan dan mengembara jarak yang munasabah. Sepanjang permainan saya, saya menggantikan bola saya pada kepingan bagus rumput dan apabila bola saya ‘Terbang’ ke atas untuk laluan perairan yang lain, dan bukannya mengganggu permainan orang lain, saya menjelaskan saya baru permainan, dan bukannya terus mengganggu mereka, mungkin mereka sila membaling bola saya kembali. Mereka wajib. Ibu saya terkejut! Saya tidak akan membuat Kuching, saya meletakkan batang putter $500 rakan-rakan saya baik (saya telah diamalkan sebagai kanak-kanak sehingga Koridor apabila kami mempunyai pihak keluarga), jadi ia adalah satu masa yang menyeronokkan… bagi saya. Saya tidak pasti ibu saya akan bermain golf banyak dengan saya kecuali dia memahami jika ini menyeronokkan bagi saya, tidak permainan yang serius. Walau bagaimanapun, aku akan pergi untuk berjalan kaki dan tarik trundler rakan-rakan saya dan Bilakah saya memilih dan apabila saya kami sudah bersedia untuk ketawa, saya akan bermain golf. Walau bagaimanapun.. .if saya memilih untuk meneruskan golf, pelajaran profesional akan pasti menguntungkan saya dan pada tahun tersebut saya akan masukkan ia dalam matlamat saya. Sementara itu, ia adalah persekitaran yang indah, senaman yang baik, menyeronokkan dan menyeronokkan dan itulah golf apa tentang saya. Nasib baik dengan perjalanan anda untuk menjadi unik.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *