Bagaimana untuk mendapatkan pelanggan sebagai jurulatih peribadi di gimnasium kotak besar

Bagaimana untuk mendapatkan pelanggan sebagai jurulatih peribadi di gimnasium kotak besar

Cara terbaik untuk membuat wang dalam latihan peribadi adalah untuk melatih secara bebas atau memiliki amalan latihan anda sendiri. Walau bagaimanapun, untuk sampai ke sana, anda mungkin perlu meluangkan masa di gimnasium tipikal yang menetapkan untuk mendapat beberapa pengalaman dan keyakinan yang perlu untuk pergi sendiri. Walaupun anda bekerja untuk orang lain, ia adalah penting untuk belajar kemahiran yang anda perlukan untuk pergi solo secepat mungkin.

Latihan kemahiran adalah sangat penting, tetapi perkara yang utama yang anda sedang mencari untuk belajar di sini kemahiran orang yang diperlukan untuk menjadi seorang jurulatih yang berjaya. Jadi anda perlu agresif dalam mendapatkan pelanggan dan mengisi jadual latihan anda. Berita baik adalah bahawa jika anda mempunyai idea-idea yang baik untuk mendapatkan pelanggan baru, pengurusan mungkin bersedia untuk membantu anda (mereka harus – Lagipun, mereka sedang mencuri hampir semua wang anda) di sini adalah beberapa perkara yang telah bekerja amat baik bagi saya dalam kelab kesihatan persekitaran:

Percuma promosi lemak badan

Setiap satu atau dua minggu, menyediakan kaunter bantuan di mana anda memegang penilaian lemak badan percuma untuk ahli-ahli. Meletakkan tanda-tanda sekeliling di gimnasium yang bermula beberapa hari keluar, dan apabila datang hari ini, pergi ke depan dan lelaki Jadual itu untuk beberapa jam. Apabila melakukan penilaian anda, soalan prospek anda tentang rutin mereka, matlamat dan keberkesanan program-program mereka. Ini adalah masa yang baik untuk mendedahkan bahawa “kepuasan jurang” (lihat post sebelumnya) dan bagaimana kau orang untuk membantu mereka isi (mendapatkan fikiran daripada longkang tersebut).

Pakej Test-Drive/Trouble-Shooting

Seperti mana-mana jurulatih berpengalaman akan memberitahu anda, pelanggan di dengan tenaga pengajar mereka sebagai banyak atau lebih untuk keakraban itu sebagai keputusan. Jadi, anda mahu mencipta satu tetingkap kecil masa hubungan ini untuk membina. Anda boleh melakukan ini dengan menawarkan pakej-pakej percubaan yang kecil pada harga diskaun. Anda boleh memasarkan ini sebagai pakej penyelesaian masalah, dan mereka akan menjadi satu perkara yang sesuai untuk menjual semasa rundingan meja bantuan anda, atau bila-bila masa yang lain, anda bertemu prospek yang “sejuk” di tingkat kemudahan gim/kecergasan. Jika anda menghantar sesi berkualiti tinggi dan pendengar yang baik, hakikatnya bahawa beberapa pelanggan akan berhenti latihan dengan anda selepas perbicaraan, dan anda menjadi 10 x lebih cenderung untuk mendaftar mereka ke pakej bernilai tinggi selepas itu.

Pakar

Sekarang ini juga masa yang baik untuk memilih khusus anda. Mempunyai kepakaran yang penting untuk berjaya sebagai seorang jurulatih, jadi mula sekarang untuk memilih ilmu yang hendak tumpuan dan Sarjana. Biarkan Pengurus Kelab kesihatan anda yang tahu tentang perkara ini supaya dia boleh mula untuk mengarahkan jenis pelanggan anda. Dan bila-bila masa yang anda mendapat pelanggan di luar kepakaran anda, berikan kepada salah seorang jurulatih lain. Sebaik-baiknya, mereka harus kembali memihak (tetapi tidak tahan nafas).

Tip-Tip berikut akan membantu anda mendapatkan yang terbaik daripada masa anda di gimnasium, jadi anda boleh bergerak dengan cepat dan mula memperolehi pendapatan yang tinggi pada anda sendiri.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *