Bagaimana untuk membuat anda kelihatan Patio yang lebih besar

Bagaimana untuk membuat anda kelihatan Patio yang lebih besar

Jika impian anda sebuah taman yang besar telah digagalkan, jangan putus asa. Mengetahui cara untuk mencipta ilusi optik dan teres anda akan kelihatan seperti ia adalah dua kali ganda dalam saiz. Mengapa masalah kredit harus cramp gaya anda?

1. Musim panas angin
Bercahaya dan terang adalah kunci kepada membuat rasa Ruang lebih murah hati jadi cat dinding kolam anda warna-warna sejuk. Teres ini telah zoned bijak dengan ruang makan (yang rapi folds jauhnya). Sentiasa memastikan bahawa terdapat cukup ruang untuk trafik – kesihatan dan Keselamatan mesti diutamakan!

2. Melihat Kelamin
Cermin mungkin silap mata yang tertua dalam buku, tetapi sebab yang baik. Cermin gothic dari tidak di The High Street tidak hanya mempunyai satu cerita dongeng rayuan tetapi ilusi tetingkap mengembang panjang Taman. Untuk mengambil perlindungan tambahan, idea untuk dinding seluruh dalam lembaran cermin. Ia adalah trend terkini antara bandar slickers.

3. Mengambil ke lantai
‘Bahan untuk teres perlu berkait rapat dengan rumah,’ kata Rosemary Alexander, Pengetua sekolah perkebunan Inggeris ini. Menggunakan lantai yang sama dalam rumah dan keluar mewujudkan kesan satu anggun dan berterusan permukaan, membesarkan rasa ruang. Jubin lantai Slate dari B & Q adalah ideal untuk kelihatan bergaya yang semulajadi.

4. Pergi tandas
Menyuntik hidup beberapa ke Taman anda dengan seorang pemilik ladang yang berwarna-warni. Penanam bujur dari The Conran kedai Tambah perahan berani biru dan dua sebagai kotak tetingkap jika ruang adalah pendek. Bakul gantung dan pasu-dinding adalah Penjimat ruang lantai yang licik lagi. Menyelaraskan warna dan bentuk dalam Taman ini juga membantu mengurangkan menyemakkan.

5. Dinding ke dinding
Merawat dinding Teres seperti orang-orang yang anda lakukan di dalam rumah – sebagai canvases untuk dihias. Susan Bradley laser sangat asal, memotong
Dinding luaran bertindak sebagai sekeping dinding seni atau alternatif yang pandai trellising. Membuat dinding anda pek yang besar gaya punch.

6. Tinggi mendaki
Pendaki membawa mata ke atas, dan menambah satu dimensi 3D ke patio anda. Pemilik Nurseri Fraser Wescott mengesyorkan tumbuh-tumbuhan yang evergreen dengan rayuan sepanjang tahun seperti Trachelospermum Jasminodes dari Crocus. ‘Berhati-hati Cantasan membolehkan kilang bunga lagi mempunyai rehat yang secukupnya untuk memaksimumkan tempoh berbunga,’ Beliau menegaskan.

7. Mencipta ilusi dengan cahaya
Untuk hiasan dalaman, Mark Garside dari Livingetc menasihatkan, ‘cahaya jauh dinding yang anda lihat apabila anda masuk dalam Bilik, kerana kawasan terang muncul lagi jauhnya.’ Menggunakan peraturan yang sama ke teres. Set lampu Brighton 3 dari Taman perdagangan voltan rendah akan membuang cahaya yang muram pada dinding atau junjung.

8. Flexi Ruang
Ingin dapat menukar Teres anda dari bilik makan alfresco siang hari kawasan eropa sesuka hati anda? Memilih lipatan perabot Taman, yang boleh stashed apabila tidak di gunakan. Tahiti lipat Taman kerusi dari John Lewis mempunyai satu mekanisme mengunci untuk memastikan ia tidak ganda ketika ditarik ke hadapan.

9. Kekacauan penjelasan
Secara umum, kawasan-kawasan kecil memerlukan organisasi yang lebih kreatif. Untuk memaksimumkan Ruang Teres, ia adalah penting untuk mengurangkan menyemakkan – menyimpan segala-galanya dalam perintah. Taman menumpahkan tidak datang lebih cantas dari versi kompak Midi dari B & Q, tetapi ia menawarkan bilik-bilik yang luas untuk stowing alat-alat.

10. Air hidup
Anda tidak perlu banyak ruang untuk satu ciri air yang menarik yang menambah tenaga ke kawasan. Ciri air besar ini pewter dari terus Littlewoods maximises air permukaan mencerminkan dan membawa beberapa cahaya matahari ke patio anda.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *