Bagaimana untuk bertahan kesyukuran tanpa berat badan

Bagaimana untuk bertahan kesyukuran tanpa berat badan

Kesyukuran adalah hanya dalam beberapa hari dan kebanyakan rakyat Amerika merancang untuk membelanjakannya pemadat wajah kita dengan Turki dan menonton bola sepak. Kami kemudian mengikuti dengan makan padang pasir dan sisa lewat malam ke hari berikutnya. Makan berlebihan hampir dirasai menjadi tugas kita patriotik kesyukuran! Kebanyakan akan bangun pada pagi Jumaat dengan senak dan beberapa pound tambahan. Malangnya, kami akan meneruskan pola ini sepanjang cuti dan bangun pada bulan Januari, 10-20 paun lebih berat! Bagaimana kita boleh memecahkan tradisi percutian ini? Bagaimana kita boleh survive percutian tanpa mendapat pound 5 yang diperlukan atau lebih? Berikut adalah beberapa tips dari doktor kegemaran anda:

1. Menjalankan perlumbaan jalan terbaik Turki tempatan anda. Ini adalah suatu tradisi Tahunan yang besar dalam keluarga yang ramai. Berfikir tentang hal itu, tidak kira bagaimana cepat atau lambat anda berjalan, selepas melengkapkan 5 K atau 10 K kesyukuran pagi, anda boleh pada dasarnya makan hampir apa sahaja yang anda mahu! Jika anda tidak dapat berjalan, maka sekurang-kurangnya berjalan pantas pagi itu. Ini akan memulakan percutian di kaki kanan dan mendapatkan anda dalam mood yang baik untuk terus hidup rakan-rakan dan keluarga anda!

2. Minum banyak air dan bukannya wine atau beer. Air membantu mengisi anda supaya anda tidak akan berasa lapar jadi Bilakah Salam akhirnya yang sedia. Mempunyai hanya satu atau dua gelas wain dijarakkan sepanjang hari. Ini akan membuat kiraan kalori turun dan menjaga anda daripada masalah.

3. Menjadi cahaya dalam Kuah. Anda pernah melihat berapa banyak kalori yang berada dalam Kuah Turki itu? Kuah sedikit pergi jauh!

4. Makan Turki daging putih dan melepaskan daging hitam lebat. Walaupun ia adalah bahagian kegemaran saya, ia penuh sesak dengan kalori.

5. Mengunyah perlahan-lahan dan sentiasa bercakap! (Saya tidak pernah mempunyai sebarang masalah dengan ini!) Bersenang-senang dengan keluarga anda dan teruskan perbualan yang pantas. Mengunyah perlahan-lahan dan terus bercakap, anda akan makan kurang dan dapat mengenali mereka dengan lebih baik!

6. Hanya berkata tidak kepada pelbagai pencuci mulut! Ianya OK hanya menggigit ini atau menggigit itu. Ia tidak akan menyinggung sesiapa sahaja jika anda tidak makan sekeping seluruh setiap lima jenis pai!

7. Keceriaan bagi koboi ini! Ini boleh membantu anda menyimpan kalori dalam mengira detik, tetapi aku dari kawasan Dallas, jadi ia adalah bahagian penting daripada cuti! Jika anda benar-benar melihat permainan ini, anda akan menghabiskan begitu banyak tenaga bersorak “yang ‘ kanak-kanak lelaki” yang anda tidak akan makan sebanyak mungkin!

8. Menghabiskan percutian anda memberi semula. Sukarelawan di tempat perlindungan yang tiada tempat tinggal atau soup dapur. Menghantar makanan kepada warga tua. Anda akan diberikan ten-fold dan pasti tidak akan ke atas makanan apabila anda sedar berapa ramai orang yang pergi tanpa setiap hari!

Ini adalah hanya beberapa petua tentang bagaimana untuk hidup percutian kesyukuran tanpa pembungkusan pada pound. Gembira kesyukuran!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *