Bagaimana hendak Detox di rumah – yang lembut yang pelan pembersihan

Bagaimana hendak Detox di rumah – yang lembut yang pelan pembersihan

Apabila kebanyakan orang berfikir belajar bagaimana untuk detox di rumah, mereka berfikir tentang detox puasa yang memerlukan anda untuk memberi makanan dan minuman gelas yang penuh dengan inredients yang pelik. Itu adalah satu cara untuk detoksifikasi tubuh. Tetapi jika anda tidak pernah melakukan detox atau sudah lama sejak anda melakukannya, anda harus sedar bahawa pergi ke dalamnya dengan penuh gusto boleh mengejutkan kepada badan anda. Cara terbaik untuk detox di rumah adalah untuk pergi sihat dengan mengurangkan makanan dan bahan-bahan yang akan pastikan hati anda dan menambah makanan yang telah terbukti mempunyai kesan yang berfaedah.

Detox di rumah – anda perlukan makanan / makanan yang anda tidak

Buah-buahan dan sayur-sayuran akan menjadi teras pelan detox anda. Anda boleh mempunyai sehingga tiga hidangan buah-buahan dalam sehari dan tidak terhad jumlah kebanyakan sayur-sayuran. Makan pisang, keledek atau jagung. Jika anda makan kacang pea, menambah mereka ke hidangan anda daripada kekacang mengira mereka sebagai sayur-sayuran. Semua ini adalah tinggi dengan gula dan kanji. Anda perlu mendapatkan kanji anda dari bijirin dan kekacang. Bila-bila masa yang mungkin, makan makanan anda keseluruhan atau meletakkan buah-buahan atau sayur-sayuran di pemerah dengan skins intact. Ingat untuk sentiasa membasuh anda buah-buahan dan sayur-sayuran sebelum memakannya!

Dua kali setiap hari, termasuk bijirin penuh dalam diet anda. Jika anda membeli roti, pastikan anda membeli roti gandum 100%. Perlu ada bahan-bahan yang tidak ditapis. Beras perang dan keluli-potong oatmeal adalah pilihan yang baik bagi bijirin.

Belajar bagaimana untuk detox di rumah adalah belajar bagaimana untuk makan dengan sedikit differnetly. Tidak makan daging atau produk haiwan seperti telur, keju atau susu ketika anda berada di detox anda di rumah pelan. Ada sumber protein yang boleh anda gunakan seperti kacang, badam mentah dan benih unsalted yang menyediakan protein dan membantu menyahtoksik hati anda.

Terdapat hanya dua lemak yang boleh diterima dan ini adalah minyak zaitun dan minyak canola. Ia adalah disyorkan bahawa anda mempunyai dua hidangan ini sehari. Cara yang baik untuk menggabungkan mereka adalah untuk menambah mereka ke cuka atau lemon jus untuk membuat satu persalinan. Tidak makan mayones, marjerin, sos botol, minyak sayur-sayuran atau mentega.

Detox anda pada pelan rumah harus merangkumi segelen air atau lebih sehari. Air membantu menyingkirkan toksin yang akan disalurkan ke sistem anda. Ini adalah penting jika anda ingin mendapatkan detox yang dilakukan dengan cepat dan tanpa semua jahat kesan sampingan yang terlibat.

Jika anda tua, anda seharusnya tidak detox di rumah. Tidak meletakkan anak-anak muda ini jenis pelan. Jika anda berjuang untuk ketagihan alkohol atau dadah sama ada ia adalah tidak detox tanpa berada di bawah jagaan profesional. Jika anda berada di preskripsi atau mempunyai kebimbangan Kesihatan, bercakap dengan doktor anda tentang sama ada atau tidak pelan detox di rumah adalah sesuai untuk anda. Kerana sifat detox, badan anda akan mungkin bertindak dengan beberapa gejala yang keras. Adalah sentiasa lebih baik untuk melihat doktor anda sebelum anda pergi pada diet pembersihan.

Belajar bagaimana untuk detox di rumah melibatkan pelan pemakanan yang rendah kalori dan oleh yang demikian, sekiranya tidak dikekalkan lebih lama daripada sepuluh hari. Jika anda suka dengan cara yang anda rasa pada penghujung detox anda, anda hanya boleh menambah protein daripada ikan salmon, tuna atau ayam serta yogurt rendah lemak yang jelas dengan buah-buahan anda menggabungkan ke dalamnya. Ia adalah inadvisable untuk makan lebih daripada dua hidangan ikan setiap minggu. Jika anda bimbang tentang apa-apa semasa detox anda di rumah, anda perlu melihat pakar atau doktor keluarga anda.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *