Adakah manfaat Anti – latihan berdengkur?

Adakah manfaat Anti – latihan berdengkur?

Jika anda adalah orang yang snores dan tidak pernah mendengar mengenai senaman dengkur, kemudian mungkin anda rasa ingin tahu telah peaked. Soalan pertama yang anda mungkin tertanya-tanya tentang melakukan senaman dengkur adalah mereka benar-benar membantu anda berhenti berdengkur atau Adakah mereka hanya satu penipuan?

Pada masa kini, kerana banyak penipuan yang menjadi mangsa atas masalah dan aliments kami, berhati-hati dan meragui pemikiran mungkin menyebabkan kita cepat memecat remedi yang baru atau berbeza, atau membuat kita berfikir bahawa mereka adalah tidak bernilai walaupun cuba. Hal ini juga berlaku dengan cadangan tuntutan latihan anti-berdengkur untuk mengurangkan masalah dengkur anda sepenuhnya!

Tetapi Lihatlah kedua latihan anti-berdengkur yang ditubuhkan atas dasar fakta Sains dan prinsip yang Berdengkur adalah disebabkan oleh otot-otot kerongkong yang lemah yang runtuh semasa tidur, dan oleh toning kerongkong dan rahang otot melalui cara-cara latihan langsung boleh menyembuhkan masalah dengkur anda benar-benar.

Latihan anti-berdengkur bertujuan untuk toning otot-otot di sekitar tekak. Senaman ini perlu dilakukan setiap hari untuk hanya beberapa minit dan amat mudah untuk dilakukan. Salah satu latihan pertama dicadangkan dilakukan dengan membuka luas seperti yang anda boleh, tahan selama beberapa saat dan kemudian tutup, memastikan bahawa bibir anda memenuhi mulut anda. Langkah seterusnya adalah untuk bercium bibir anda seperti anda berada kira-kira untuk mencium seseorang. Memegang jawatan ini selama kira-kira sepuluh saat sebelum berehat. Ketiga disyorkan senaman adalah pandangan secara meluas seperti yang anda boleh, tahan senyuman untuk beberapa saat dan kemudian berehat. Senaman mulut ini boleh dilakukan di mana-mana perintah yang anda suka, boleh dicampurkan untuk variasi pagi.

Jika anda berfikir bahawa anda akan berdengkur kerana lidah jatuh kembali di tekak anda, maka terdapat beberapa latihan untuk masalah itu. Pastikan anda penginapan lidah yang berpusat manakala melekat setakat yang ia akan pergi, tahan lidah untuk beberapa saat sebelum berehat. Matlamat keseluruhan adalah melekat lidah setakat yang anda boleh setiap hari, dan cuba untuk membuat ia pergi setiap hari.

Mengambil dua puluh minit sehari untuk menyanyi kuat untuk menjaga leher dan tekak anda dalam bentuk. Walaupun terdapat kit anti-berdengkur dan produk-produk CD yang mengandungi lagu-lagu yang terbaik untuk pengajaran yang paling menonjol leher dan tekak lagu untuk menghentikan masalah dengkur anda bersenam. Lagu-lagu tertentu ini masih belum terbukti ke atas mana-mana lagu lain yang dinyanyikan dengan banyak pergerakan mulut dan tekak. Jadi hanya menyanyi apa sahaja yang hati anda berhasrat seberapa lama yang anda benar-benar bekerja vokal dan tekak anda.

Latihan dengkur akan menjadi satu cara yang paling semulajadi untuk membendung masalah dengkur dengan tiada kesan sampingan yang mungkin datang dari produk lain. Jika mempertimbangkan sama ada latihan dengkur benar-benar membantu anda berhenti berdengkur, berfikir tentang hakikat bahawa ini adalah ubat percuma dan ia mungkin tidak dapat mencederakan untuk mencubanya sebelum berpindah ke terapi atau anti-snoring produk yang lain.

Senaman ini juga boleh digunakan bersama-sama dengan ubat-ubat lain seperti titisan hidung atau mana-mana lain-evasive anti-berdengkur produk dan berbanding dengan wang yang dibelanjakan ke atas lain-lain produk-ia mungkin bernilai beberapa minit daripada hari anda!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *