5 Punca mengapa 99% daripada diet gagal

5 Punca mengapa 99% daripada diet gagal

5 sebab mengapa Diet gagal

Ini adalah masalah yang biasa mengapa majoriti orang-orang yang gagal Diet. Sedar atau tidak sedar orang datang dengan apa-apa yang dapat dari apa-apa yang tidak selesa bagi mereka. Diet yang biasanya dikaitkan dengan rasa sakit kerana ia melibatkan memberi keupayaan untuk makan apa sahaja yang anda mahu bila-bila masa yang anda mahu. Sabotaj diri sentiasa berlaku di regularlives kami terutama dalam program diet dan kecergasan. Secara umumnya lebih seronok, lebih banyak faedah, kurangnya usaha, kita boleh membuat perkara-perkara ini supaya, lebih banyak kita boleh mengikut program diet yang baru dalam jangkamasa yang panjang. Di bawah adalah penyebab utama kegagalan diet:

Anda merasa starved–Diet yang Hadkan jenis Kumpulan makanan tertentu untuk jangka masa yang lama semata-mata tidak praktikal dan tidak sihat. Berdiet bukanlah sinonim dengan kebuluran.

Diet yang mahal–memerlukan Menu khas, kocak, suplemen diet menjadi tidak praktikal pada jangka yang panjang itulah sebabnya orang mencari sebab dan alasan untuk mendapatkan mereka. Jika wang tidak menjadi isu untuk anda dan anda suka dan pada jenis ini kemudian tinggal bersama. Jika wang adalah satu isu maka anda perlu mencari alternatif diet yang lebih murah.

Keputusan berhenti berlaku–Plateauing adalah fenomena yang biasa kerana badan anda menyesuaikan diri dengan keadaan kekurangan makanan anda yang baru. Badan kita akan evolusi direka untuk menampung dan bertahan dengan apa jua sumber kami disajikan dengan. Satu penyelesaian ini adalah untuk mendapatkan satu program latihan yang dinamik yang sentiasa mencabar sistem badan anda, menghalang ia daripada enapan, dan mengekalkan aspek tidak boleh ramal.

Anda meletakkan paun lebih cepat–ketat Diet slow down metabolisme anda agak, jadi apabila anda berhenti diet anda, dan kembali ke tabiat lama atau pre-diet pola makan yang biasa anda, anda akan mendapat lemak yang lebih cepat dengan metabolisma baru diperlahankan-turun. Strategi untuk kaunter ini adalah untuk mempunyai strategi diet jangka panjang yang mengambil fakta.

Anda juga digalakkan untuk kembali ke berdiet–anda mencuba beberapa jenis Diet dahulu dan telah gagal teruk. Ini disebabkan oleh banyak perkara: mungkin kerana anda tidak komitmen kembali kemudian? Diet semata-mata tidak berfungsi? Diet ini mungkin tidak serasi dengan jenis badan anda?

Ia adalah perkara biasa untuk mempunyai bimbang dan ketidakpastian jika anda cuba untuk mendapatkan kembali pada program diet yang baru. Semua manusia akan terdawai keras untuk mengelakkan kesakitan dan kekecewaan, itulah sebabnya pemikiran bawah sedar anda boleh menghalang anda dari mendapat kembali Diet yang lain, atau tinggal dengannya! Belajar dari kesilapan masa lalu anda, mengenal pasti apa yang tidak berfungsi dan Apakah!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *