5 Kehidupan sebenar kecergasan dan angkat berat mitos vs fakta dari jalan Workout.com

5 Kehidupan sebenar kecergasan dan angkat berat mitos vs fakta dari jalan Workout.com

1. Terdapat tiada perkara seperti tempat penurunan badan. Terdapat mesin ab tiada terdapat yang akan mencorak abs anda tanpa membuat anda kehilangan jumlah bodyweight dan mengurangkan jumlah lemak.

2. Benar-benar terdapat tiada perkara seperti toning. Lifters sering mengatakan berat menyebabkan otot keuntungan dan sebab-sebab ringan berat otot. Realitinya adalah ringan menyebabkan otot yang ringan berat. Lemak kehilangan punca nada. Jika senaman ringan aerobik dalam alam semula jadi, maka ia akan menyebabkan berat badan kehilangan, tetapi akan nada.

3. Untuk mendapatkan besar, Semua anda perlu lakukan adalah mengangkat berat. Salah. Kami mempunyai semua lelaki dilihat kecil, nipis di gimnasium yang mengangkat berat terlalu banyak untuk saiz badan mereka. Selalunya salah satu Tempahan diabaikan aspek kecergasan dan angkat berat adalah diet. Anda mesti makan untuk menyokong berat, lagi Maha Bijaksana yang lain ia tidak akan berlaku. Selebihnya adalah juga kekunci lain yang penting.

4. Anda hanya perlu melakukan beberapa senaman untuk benar-benar melihat beberapa pertumbuhan ketara. Benar-benar hal ini berlaku. Jika seseorang individu bermula regimen yang merangkumi squats, deadlifts, bench press, pullups, dan saya juga mengatakan menekan tentera pada berat yang tinggi, dan makan dengan betul, individu itu akan meletakkan beberapa saiz yang sebenar dapat dilihat.

5. Berapa berat anda mengangkat pada dasarnya menghasilkan Berapa besar yang anda dapat. Dalam erti kata lain, angkat lebih, mendapatkan lebih besar. Agak palsu. Salah satu Tempahan diabaikan aspek kecergasan dan fakta yang pelbagai peringkat dalam industri kecergasan tidak memberitahu orang adalah bahawa genetik mungkin faktor terbesar dalam jenis badan anda dan potensi anda untuk mengubah tubuh anda. Tidak ada soalan bahawa makan yang betul, bersenam dan mendapat rehat yang penting, tapi jika masa yang telah anda akan genetik ditetapkan menjadi obes, anda akan mungkin akan lebih sesuai dan lebih tona, tetapi masih menjadi berat badan berlebihan. Ini boleh menjadi perubahan dalam kes-kes yang ekstrem tetapi lebih daripada berkemungkinan tidak, anda akan masih membawa berat tambahan.

Untuk perbincangan lanjut mengenai kesihatan dan Kecergasan, layari www.streetworkout.com

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *