10 Tips Roller Derma mudah

10 Tips Roller Derma mudah

Dermarollers seharusnya menjadi sangat mudah untuk digunakan, tetapi ramai orang terperangkap dengan semua berbeza bercanggah maklumat di luar sana. Berikut adalah sepuluh kaedah-kaedah yang mudah untuk mengingati yang harus mengambil kerumitan daripada alat-alat kecil yang hebat ini.

1) Jangan membeli panjang jarum yang terlalu panjang – anda mungkin berfikir bahawa lagi jarum lebih baik hasilnya. Manakala ini mungkin sedikit benar, jika anda pergi terlalu lama, anda tidak akan mahu menggunakannya kerana ia akan menjadi terlalu menyakitkan.

2) Melembapkan – ramai menggunakan Dermaroller yang tanpa menggunakan apa-apa jenis krim pelembap atau vitamin. Manakala yang tidak berbuat demikian masih boleh menghasilkan keputusan yang baik, dengan itu, anda akan mencapai keputusan yang lebih baik lebih cepat.

3) Jangan tekan terlalu keras – lupa “tiada kesakitan tiada keuntungan” dan hanya menggunakan Dermaroller dengan perlahan-lahan, tidak mengeluarkan darah dan lihat keputusan menunjukkan tanpa perlu mengalami ketidakselesaan.

Beli 4) dengan sokongan – pastikan anda membeli Dermaroller anda dari tempat yang menawarkan bantuan yang berterusan dengan rawatan anda. Sesetengah syarikat hanya akan menjual kepada anda di Dermaroller dan meninggalkan anda dengan ia. Tidak bagus jika anda memerlukan bantuan beberapa atau membantu garis bawah. Pilih Dermaroller Planet jika anda tidak pasti yang Syarikat menawarkan bantuan.

5) Jangan berkongsi Dermaroller anda – itu tidak bersih.

6) Melihat selepas anda Dermaroller – jarum mereka boleh menjadi agak halus. Jangan lepaskan ia, jangan bang kira-kira dan bersih sekurang-kurangnya sekali seminggu. Dengan berbuat demikian, anda akan memanjangkan hayat anda derma roller.

7) Tidak boleh Off meletakkan oleh pemasaran – Dermarollers boleh menjadi sangat mudah. Jangan risau sangat tentang semua gembar-gembur jualan dan produk tambahan. Hanya menggunakan satu lima hari seminggu, mengambil kira-kira seminit untuk menggunakannya, menambah beberapa moisturiser dan pergi. Pekerjaan yang dilakukan.

8) Tidak menggulung gulung terlalu banyak – hanya beberapa setiap hari adalah mencukupi untuk mendapatkan kulit yang bekerja dan menghasilkan kolagen. Menggulung tidak lebih, tidak perlu.

9) Beli dan bandingkan – Jangan pergi Dermaroller pertama yang anda. Mencari tempat yang menjual lebih daripada satu model supaya anda boleh melihat kebaikan dan keburukan setiap. Mana-mana lokasi yang hanya menjual model tidak boleh menuntut untuk memberikan nasihat yang jujur pada jenama tunggal itu.

10) Percaya mereka – mereka bunyi yang baik adalah benar tetapi percaya itu semua. Mereka adalah begitu mudah, sangat berkesan dan ianya hanya menunggu masa sebelum mereka menjadi semua orang rahsia senjata menentang penuaan.

Berdiri dengan tips yang sepuluh dan anda akan mendapati tidak ada isu bila menggunakan dermaroller anda.

Bergolek gembira!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *